ایده دکوراسیون, چراغ آویز وارداتی, روشنایی, لوستر

معرفی مدلهای لوستر شیک وارداتی که دکوراسیون را متحول میکنند

معرفی مدلهای لوستر شیک وارداتی که دکوراسیون را متحول میکنند

با ورود انواع لوستر شیک وارداتی به دکوراسیون داخلی، تحول چشمگیری در صنعت نورپردازی به وجود آمد. لوسترهای وارداتی تنوع بالایی در طرح، سبک و جنس دارند و می توانید با هر دکوراسیونی آنها را ست کنید. با توجه به استفاده از مواد اولیه درجه یک برای ساخت این لوسترها، لوسترهای وارداتی کیفیت بالایی دارند. اگر قصد خرید لوستر وارداتی خاص و شیک را دارید، در این مطلب از روشنایی النا ما را همراهی کنید.

پرفروش ترین لوسترهای وارداتی همراه با ویژگی های آنها

انواع لوستر شیک وارداتی موجود در فروشگاه النا، علاوه بر داشتن کیفیت عالی، طراحی شیک و منحصر به فردی دارند. لوسترهای وارداتی، طبق جدیدترین فناوری ها ساخته می شوند و در بیشتر آنها از لامپ های کم مصرف استفاده می شود. نمونه های مدرن تر این لوسترها مجهز به ریموت هستند و از راه دور می توان نور آنها را کم و زیاد کرد. در ادامه شیک ترین لوسترهای وارداتی را معرفی می کنیم.

  • لوستر وارداتی کریستالی مدرن و کلاسیک
  • لوستر وارداتی برنزی کلاسیک
  • لوستر آویز وارداتی مدرن

لوستر وارداتی کریستالی مدرن و کلاسیک

یکی از خاص ترین و جذاب ترین لوسترهای شیک وارداتی، لوسترهای کریستالی وارادتی هستند که در هر دو سبک مدرن و کلاسیک ساخته می شوند. مهم ترین ویژگی این لوسترهای وارداتی زیبا، استفاده از کریستال های تراش خورده و درجه یک در آنها است. لوسترهای وارداتی کریستالی، به خاطر شکوه و جلوه خاصشان، بسیار پرطرفدار هستند و بدون اغراق، نقش اصلی را در دکوراسیون داخلی ایفا می کنند.

این لوسترهای شیک وارداتی، با توجه به درصد بالای کریستالی که در ساخت آنها استفاده شده است، درخشش بی نظیری دارند. هر اندازه درصد کریستال بیشتر و کیفیت آن بالاتر باشد، قیمت لوستر بیشتر است.

لوستر 14 شعله چشمه نور کد MO4423/60 کروم

لوستر 14 شعله چشمه نور کد CH244403 طوسی

لوستر 21 شعله چشمه نور کد N2662/60×60

لوستر 8 شعله چشمه نور کد N2662-45

لوستر 12 شعله چشمه نور کد CH244412 مشکی

لوستر 22 شعله چشمه نور کد CH186109 زیتونی

لوستر وارداتی برنزی کلاسیک

لوستر شیک وارداتی

یکی دیگر از لاکچری ترین مدل های لوستر شیک وارداتی، لوستر برنز وارداتی است که زیبایی بی نظیرش، نظر همه را به خود جلب می کند. طراحی این لوسترهای برنزی بیشتر در سبک کلاسیک است و در حقیقت یکی از جذاب ترین لوسترهای این سبک محسوب می شوند. لوسترهای برنزی کلاسیک، بدنه ای مقاوم و با کیفیت دارند و ترکیب آنها با کریستال، جذابیت آن را چند برابر می کند. این لوسترهای برنزی خاص با آویز کرسیتال و گاهی شیشه، با آبکاری کروم، آنتیک و طلایی در بازار موجود هستند.

همه چیز درباره لوستر وارداتی کریستال

لوستر وارداتی آویز مدرن

لوسترهای آویز وارداتی مدرن را بدون شک می توان یکی دیگر از نمونه های لوستر شیک وارداتی معرفی کرد. این لوسترهای وارداتی خاص، با طراحی منحصر به فردشان، فضایی متفاوت در خانه ایجاد می کنند. لوسترهای آویز یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه های بزرگ و دوبلکس هستند. در حال حاضر انواع لوستر آویز وارداتی یکی از محبوب ترین لوسترها در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.

لوستر آویز مدرن ELIS

لوستر آویز مدرن GEMMA 2R

لوستر آویز مدرن GEMMA 2R

لوستر آویز مدرن JINO-2R

لوستر آویز مدرن Lola 2R

لوستر آویز مدرن KAYLA

لوستر آویز مدرن JINO

آویزهای وارداتی مدرن با خطوط ساده، می توانند تکمیل کننده دکوراسیون سبک مدرن باشند؛ چون به راحتی با وسایل این سبک ست می شوند. این لوستر شیک وارداتی، از متریالی مانند شیشه و کریستال تولید می شود و با طراحی خلاقانه اش، نوری مناسب در محیط فراهم می کند.

لوستر شیک وارداتی

لوستر شیک وارداتی

خرید لوستر مدرن وارداتی

خرید لوستر مدرن وارداتی یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای زیبایی و شکوه داخلی فضاهای مختلف است. لوسترهای مدرن اغلب با طراحی‌های جدید و نوآورانه، از جنس‌ها و مواد متنوعی تهیه می‌شوند که به فضا ظاهری مدرن و شیک می‌بخشند. از طراحی‌های ساده و شیک تا طرح‌های پیچیده و منحصر به فرد، لوسترهای مدرن وارداتی می‌توانند به سلیقه و استایل هر فضا وارد شوند و آن را تکمیل کنند.

یکی از بهترین مقاصد برای خرید لوسترهای مدرن وارداتی، فروشگاه روشنایی النا است. النا با داشتن مجموعه‌ای بزرگ از لوسترهای مدرن و وارداتی از برندهای معروف جهان، به عنوان یکی از مقاصد اصلی برای خرید لوسترهای با کیفیت و استثنایی شناخته می‌شود. این فروشگاه با ارائه محصولاتی از جمله لوسترهای با طراحی‌های برجسته، استفاده از مواد با کیفیت بالا و توجه به جزئیات، تلاش می‌کند تا نیازهای مختلف مشتریان خود را برآورده سازد. بنابراین، اگر به دنبال خرید لوستر مدرن وارداتی با کیفیت و طراحی شیک هستید، فروشگاه روشنایی النا گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

جمع بندی

لوستر شیک وارداتی را می توان از محبوب ترین و پرفروش ترین المان های روشنایی و همچنین دکوراسیون داخلی دانست. این لوسترها از نظر کیفیت ساخت و طراحی ظاهری مورد تایید طراحان دکوراسیون هستند. با توجه به تنوع بالای این لوسترها در طرح و مدل، در هر دکوراسیونی چه کلاسیک و چه مدرن می توان از این لوسترها استفاده کرد.

فروشگاه روشنایی النا با ارائه بهترین و شیک ترین لوسترهای وارداتی، بهترین فروشگاه برای خرید انواع لوستر است.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *