ایده دکوراسیون, چراغ آویز وارداتی, روشنایی, لوستر

راهنمای خرید لوستر کلاسیک خارجی 2024

راهنمای خرید لوستر کلاسیک خارجی 2024

انواع لوستر کلاسیک خارجی یکی از شیک ترین و لوکس ترین المان های روشنایی در دکوراسیون داخلی کلاسیک هستند. این لوسترهای وارداتی و خارجی به خاطر داشتن جزییات ظریف و طرح های خاص، جذابیت بی نظیری دارند. لوسترهای کلاسیک از گذشته تا به امروز یکی از پرطرفدارترین لوسترها بوده اند و هرگز قدیمی نمی شوند. در صورتی که قصد خرید یک لوستر خاص شیک وارداتی برای خانه خود را دارید، در این مطلب از روشنایی النا همراه ما باشید.

انواع لوستر کلاسیک خارجی چه ویژگی هایی دارند

لوسترهای خارجی کلاسیک، کیفیت بسیار بالایی دارند و برای ساخت آنها از بهترین مواد استفاده می شود.انواع لوستر کلاسیک خارجی، طرح ها و مدل های متنوعی دارند و می توانید به راحتی آنها را با دکوراسیون خود ست کنید. انواع لوستر خارجی سبک کلاسیک، مانند یک اثر هنری زیبا هستند و علاوه بر نورپردازی، دکوراسیونی لوکس ایجاد می کنند. لوسترهای کلاسیک، بیشتر از متریالی مانند کریستال، برنز، چینی، استیل و در طرح های سنتی تولید می شوند.

لوسترهای کلاسیک خارجی، بر خلاف لوسترهای سبک مدرن که طراحی ساده ای دارند، بسیار پر جزییات هستند. این لوسترهای با شکوه، یکی از المان های مهم دکوراسیون داخلی هستند و نظر همه را به خود جلب می کنند. کیفیت بالای لوسترهای خارجی سبک کلاسیک، یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای این لوسترها است. برای ساخت تمام لوسترهای برنز خارجی سبک کلاسیک از آبکاری درجه یک استفاده می شود.

لوستر کلاسیک خارجی

برای خرید انواع لوستر خارجی کلاسیک باید به چه نکاتی توجه کرد

لوسترهای کریستال و برنزی را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین لوسترهای کلاسیک معرفی کرد. انواع لوستر خارجی کلاسیک در مدل های سقفی، شاخه ای، آویز، حبابی و … در بازار موجود هستند. برای خرید لوسترهای کلاسیک وارداتی، حتماً با این نکات توجه کنید.

  • ابعاد و تعداد شاخه های لوسترهای کلاسیک باید متناسب با متراژ محیط باشد. لوسترهای شاخه ای کلاسیک با تعداد شاخه های زیاد، نور زیادی در محیط ایجاد می کنند و برای فضاهای بزرگ انتخاب مناسبی هستند.
  • طرح، رنگ و مدل لوستر کلاسیک خارجی باید با سایر عناصر دکوراسیون همخوانی داشته باشد.
  • در زمان خرید لوسترهای خارجی سبک کلاسیک، به جنس بدنه لوستر و دوام آن توجه داشته باشید. بدنه لوسترهای کلاسیک باید به اندازه کافی با دوام باشد تا بتواند وزن شاخه های لوستر را تحمل کند.
  • اگر خانه شما سقف بلندی دارد، محدویتی در انتخاب لوستر برای شما وجود ندارد. برای فضاهای بزرگ می توانید از لوسترهای کلاسیک خارجی چند طبقه و آویز های بلند استفاده کنید. برای فضاهای کوچک با سقف کوتاه، بهترین انتخاب لوسترهای سقفی کریستال کلاسیک هستند.

لوستر 19 شعله چشمه نور کد S3706/8+3-AC

چراغ آویز دایکاست آلومینیوم چشمه نور کد S3599/13-AO آنتیک

لوستر دایکاست آلومینیوم 6 شعله چشمه نور کد S3614/30-AO آنتیک

لوستر 6 شعله چشمه نور کد S3614/30-AO آنتیک

لوستر دایکاست 5 شعله چشمه نور کد S3590.5A آنتیک

لوستر 5 شعله چشمه نور کد S3590/5-A آنتیک

لوستر دایکاست 16 شعله چشمه نور کد S3546.8-8-A آنتیک

لوستر 16 شعله چشمه نور کد S3546/8-8-A آنتیک

لوستر 12 شعله چشمه نور کد C3352/4

لوستر 12 شعله چشمه نور کد C3352/4

معرفی پرطرفدارترین لوستر خارجی کلاسیک

لوسترهای کریستالی کلاسیک، یکی از جذاب ترین انواع لوستر در دکوراسیون کلاسیک هستند. استفاده از کریستال های درجه یک و تراش خورده در این لوسترهای کلاسیک خارجی، شکوه و جلوه این لوستر را چند برابر می کند. کریستال های به کار رفته در این لوسترهای جذاب، دوام و کیفیت بالایی دارند و موجب انعکاس بیشتر نور می شوند. این کریستال ها در رنگ های طلایی، سفید، نقره ای، شامپاینی و بسیاری از رنگ های دیگر موجود هستند.

لوستر کلاسیک خارجی

جمع بندی

انواع لوستر کلاسیک خارجی با توجه به طراحی منحصر به فرد و خاص، از شیک ترین المان های دکوراسیون محسوب می شوند. شکوه و عظمت بی نظیر لوسترهای کلاسیک به ویژه نمونه های وارداتی این لوسترها را نمی توان به هیچ عنوان نادیده گرفت. لوسترهای شاخه ای برنزی با آویزهای زیبای کریستالی، نمونه بارز این لوسترهای لوکس هستند.

برای خرید انواع لوستر وارداتی با کیفیت و شیک، به وبسایت فروشگاه روشنایی النا مراجعه کنید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *