ایده دکوراسیون, چراغ آویز وارداتی, روشنایی, لوستر

لوستر خارجی لاکچری از کجا بخریم؟

لوستر خارجی لاکچری از کجا بخریم؟

انواع لوستر خارجی لاکچری با طراحی لوکس، جذاب و کیفیت بی نظیرشان یکی از مهم ترین عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی هستند. لوسترهای لاکچری، مناسب افراد شیک پسند با سلیقه خاص هستند و دکوراسیون شما با نصب آنها به زیباترین حد می رسد. این لوسترهای جذاب، به سبک خاصی محدود نمی شوند و شما می توانید آنها را با هر دیزاینی، ست کنید. برای انتخاب بهترین لوستر خارجی لوکس با ظاهری لاکچری، در این مطلب از روشنایی النا همراه ما باشید.

چند فاکتور مهم برای خرید لوستر خارجی لوکس

با توجه به تنوع بالای انواع لوستر خارجی لاکچری در فروشگاه النا، با مراجعه به این فروشگاه قطعاً می توانید لوستر مناسب خود را بخرید. برای خرید این لوسترهای جذاب و با شکوه، این نکات را فراموش نکنید.

لوستر خارجی لاکچری

لوستر خارجی لاکچری  خاص

  • مهم ترین فاکتور در خرید انواع لوستر، هماهنگی لوستر از نظر طرح، مدل، سبک و رنگ با دکوراسیون داخلی است. لوسترهای لاکچری وارداتی در سبک های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و … و همچنین در مدل های آویز، سقفی، خطی طراحی می شوند. هماهنگ بودن لوستر با سبک دکوراسیون تاثیر شگرفی در جذابیت محیط دارد.
  • لوستر خارجی لاکچری که برای خانه خود انتخاب می کنید، باید متناسب با ابعاد محیط باشد. لوسترهای لاکچری کلاسیک معمولاً ابعاد بزرگتر و جزییئات بیشتری دارند و برای فضاهای بزرگ با طراحی کلاسیک مناسب هستند. نمونه های مدرن این لوسترها، طراحی ساده و ظریفی دارند و بیشتر در دکوراسیون مدرن و فضاهای کوچک تر استفاده می شوند.
  • برای تولید انواع لوستر خارجی لاکچری سبک کلاسیک، بیشتر از متریالی مانند کریستال و برنز و گاهی شیشه و چوب استفاده می شود. پرطرفدارترین نمونه این لوسترها، لوسترهای برنزی و کریستال خارجی هستند. برای خرید این لوسترها به جنس بدنه و کریستال به کار رفته دقت کنید. لوسترهای کریستالی ساخت کشورهای ترکیه و ایتالیا بهترین مدل هستند.

آشنایی با مشخصات لوسترهای لاکچری خارجی

لوسترهای خارجی لاکچری با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در دسته لوسترهای پرفروش قرار می گیرند. با توجه به این که برای ساخت این لوسترهای خارجی از مواد اولیه درجه یک استفاده می شود، دوام بالایی دارند. نهایت کیفیت و شکوه را می توان در لوسترهای کریستالی خارجی مشاهده کرد. کریستال های به کار رفته در این لوسترها، از بهترین نوع کریستال است و حتی در زمان خامش بودن لوستر، به زیبایی می درخشند. بهترین برندهای لوستر خارجی را می توانید در فروشگاه روشنایی النا مشاهده کنید.

  • انواع لوستر خارجی لوکس، طراحی مدرن و جدیدی دارند و برای تولید آنها از جدیدترین فناوری روز دنیا استفاده شده است.
  • تمام لوسترهای خارجی فروشگاه روشنایی النا، دارای سیستم نورپردازی پیشرفته هستند و در آنها از لامپ کم مصرف استفاده شده است.
  • لوسترهای خارجی لاکچری، بهترین انتخاب برای محیط هایی با دکوراسیون شیک و لاکچری هستند. در حقیقت با توجه به اهمیت لوستر در طراحی دکوراسیون داخلی، می توان گفت لوسترهای لاکچری بخش مهمی از دکوراسیون خانه های لوکس محسوب می شوند.

انواع لوستر خارجی لاکچری و لوکس مناسب چه دکوراسیونی هستند؟

لوستر خارجی لاکچری

لوسترهای خارجی لوکس و لاکچری می‌توانند به طرح و استایل‌های مختلفی طراحی شوند که با دکوراسیون‌های متفاوتی هماهنگی داشته باشند. اما عموماً این نوع لوسترها با دکوراسیون‌های کلاسیک و مجلل و یا دکوراسیون‌های مدرن و شیک بسیار سازگار هستند. به طور خاص، لوسترهای خارجی لاکچری و لوکس معمولاً در محیط‌هایی با دکوراسیون‌های زیبا و متناسب قرار می‌گیرند که از موارد زیر قابل ذکر است:

  1. سالن‌ها و اتاق‌های نشیمن با دکوراسیون‌های کلاسیک و مجلل: لوسترهای لاکچری می‌توانند به عنوان نقطه تمرکزی این اتاق‌ها عمل کنند و با جلوه‌ای شکیل و لوکس، فضایی اشرافی و دلپذیر ایجاد کنند.
  2. اتاق خواب با دکوراسیون مدرن و لوکس: در اتاق خواب، لوسترهای خارجی لاکچری می‌توانند با طرح‌ها و جزئیات مدرن، یک حس زیبا و دلپذیر ایجاد کنند که با استراحت و آرامش متناسب باشد.
  3. سالن‌های مراسم و پذیرایی با دکوراسیون فخم و شیک: در فضاهای پذیرایی و مراسم، لوسترهای لاکچری می‌توانند به عنوان نمادی از اشراف و شکوه عمل کرده و با جلوه‌ای لوکس، محیطی رویایی و بی‌نظیر ایجاد کنند.

با این حال، مهم است که هماهنگی مناسبی بین لوستر و سایر عناصر دکوراسیونی اتاق و فضای مورد نظر ایجاد شود تا یک هماهنگی و تعادل در طراحی داشته باشیم.

خرید جدیدترین انواع لوستر مدرن خارجی 2024

قیمت لوستر خارجی لاکچری

قیمت لوسترهای خارجی لاکچری معمولاً بستگی به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، جنس، طراحی، و برند دارد. لوسترهای لاکچری معمولاً با جزئیات دقیق، استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی‌های منحصر به فرد تولید می‌شوند که این موارد می‌تواند قیمت آنها را بالا ببرد. همچنین، برندهای معروف و محبوب در زمینه تولید لوسترهای لاکچری معمولاً قیمت‌های بیشتری دارند.

در حالت کلی، قیمت لوسترهای خارجی لاکچری ممکن است از چند صد دلار تا چند هزار دلار و حتی بیشتر متغیر باشد. برای مثال، یک لوستر خارجی لاکچری با طراحی برجسته، استفاده از جواهرات یا کریستال‌های اصلی، و ابعاد بزرگتر، می‌تواند قیمت بالاتری داشته باشد. اما به همین ترتیب، لوسترهای کوچکتر یا با طراحی‌های ساده‌تر، قیمت مناسب‌تری دارند. در نهایت، قبل از خرید لوستر، مهم است که مقایسه‌ی قیمت‌ها و انتخاب یک گزینه‌ی کیفیتی و متناسب با بودجه و نیازهای شما صورت گیرد.

خرید لوستر وارداتی و خارجی شیک

خرید لوستر وارداتی و خارجی، به عنوان یکی از عناصر اساسی در زیباسازی داخلی خانه یا فضاهای تجاری، اغلب به دنبال یافتن محصولات شیک و منحصر به فرد است. لوسترهای وارداتی و خارجی از جمله عناصری هستند که به سرعت باعث تغییر و ارتقاء ظاهر و فضای محیط می‌شوند. طرح‌ها و جزئیات زیبای این لوسترها، آنها را به یک انتخاب برجسته و لاکچری برای هر فضایی تبدیل می‌کند.

یکی از بهترین مقاصد برای خرید لوسترهای وارداتی و خارجی، فروشگاه روشنایی النا است. با توجه به تنوع محصولاتش، النا به عنوان یکی از پیشتازان در ارائه لوسترهای شیک و متنوع از برندهای معروف جهان شناخته می‌شود. با توجه به استانداردهای بالا و طراحی‌های زیبا، لوسترهای ارائه شده در فروشگاه النا همچنین از لحاظ کیفیت و ارزش بسیار مناسب می‌باشند. این فروشگاه با سابقه‌ی معتبر و خدمات حرفه‌ای خود، گزینه‌ی ایده‌آلی برای خرید لوسترهای وارداتی و خارجی با شیکی و استثنایی است.

جمع بندی

این روزها نقش پر رنگ لوسترهای خارجی لاکچری را نمی توان در دکوراسیون داخلی نادیده گرفت. نورپردازی یکی از مهم ترین المان برای دیزاین هر فضایی است و طراحان داخلی به این موضوع توجه ویژه ای دارند. با استفاده از این لوسترهای جذاب و شیک می توان علاوه بر داشتن یک نور بی نظیر، فضایی خاص و لاکچری ایجاد کرد.

فروشگاه روشنایی النا با عرضه انواع لوسترهای با کیفیت خارجی، یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید انواع لوستر است.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *