ایده دکوراسیون, روشنایی, لوستر

راهنمای خرید لوستر برنز وارداتی 1403

راهنمای خرید لوستر برنز وارداتی 1403

یکی از شیک ترین و لوکس ترین لوسترهای خارجی، لوستر برنز وارداتی است و بیشتر در دکوراسیون سبک کلاسیک کاربرد دارد. لوسترهای برنزی بسیار با شکوه و تجملی هستند و محیط خانه را به طور چشمگیری جذاب می کنند. از این لوسترهای زیبا می توانید در قسمت های مختلف خانه از جمله اتاق نشیمین و سالن پذیرایی استفاده کنید. در صورتی که قصد خرید یک لوستر وارداتی برنزی شیک و لوکس برای خود را دارید، در این مطلب از روشنایی النا همراه ما باشید.

نکات مهم پیش از خرید لوستر برنز وارداتی

یکی از نکاتی که بهتر است در مورد انواع لوستر برنز وارداتی بدانید این است که جنس این لوسترها آلیاژی از برنز است. مهم ترین دلیلی که در لوسترهای برنزی به جای خود برنز از آلیاژ برنز استفاده می شود، مقاومت بیشتر آلیاژ است. علاه بر این آلیاژ نسبت به خود برنز براق تر است و موجب زیبایی بیشتر لوستر می شود. استفاده از آلیاژ برنج در لوسترهای برنزی، لوستر را زیباتر نشان می دهد.  در ادامه سایر نکات مهم در این مورد را بررسی می کنیم.

  • لوسترهای برنز واراتی در طرح ها و سبک های مختلف از جمله کلاسیک، آنتیک، صنعتی و گاهی مدرن ساخته می شوند. پس بهتر است لوستر برنزی متناسب با سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. لوسترهای برنزی کلاسیک، آویزهای کریستالی و شیشه های تزیینی همراه با نقش های منحصر به فرد دارند و از زیباترین لوسترها محسوب می شوند.
  • ابعاد لوستر برنزی باید با ابعاد محیطی که قرار است لوستر آنجا نصب شود، تناسب داشته باشد. انواع لوستر برنز وارداتی در ابعاد مختلف و با تعداد شاخه های متفاوت تولید می شوند و هر کدام مناسب فضایی خاص هستند. لوسترهای برنزی پذیرایی در مقایسه با سایر لوسترهای برنزی، ابعاد بزرگ تر و شاخه های بیشتری دارند.
  • اگر فضای بزرگی دارید و می خواهید نور لوستر زیاد باشد، بهتر است لوستر برنزی وارداتی با تعداد شاخه های بیشتر انتخاب کنید.

معرفی مدلهای لوستر شیک وارداتی که دکوراسیون را متحول میکنند

انواع لوستر برنزی با توجه به رنگ آبکاری

بعضی از لوسترهای برنزی به مرور زمان تغییر رنگ می دهند و دیگر شفافیت اولیه خود را ندارند. آبکاری لوسترهای برنزی رنگ های مختلفی دارد و شما می توانید در صورت تغییر رنگ، دوباره لوستر را آبکاری کنید. انواع لوستر برنز وارداتی با آبکاری های متنوع در بازار موجود هستند.

  • آبکاری طلایی
  • آبکاری آنتیک
  • آبکاری کروم یا نقره ای

لوسترهای برنزی آنتیک و سرامیکی

از محبوب ترین لوسترهای برنز وارداتی، می توان به مدل های سرامیک و آنتیک این لوستر ها اشاره کرد. لوسترهای سرامیکی روی بدنه خود طرح های سنتی زیبا دارند، جنس بدنه آنها از برنز و شاخه های آنها سرامیکی است. لوسترهای برنزی آنتیک از حباب ساخته می شوند. جنس بدنه این لوسترها از زاماک و آبکاری آنها از نوع آنتیک درجه یک است.

لوستر برنز وارداتی مدرن

جستجو برای یافتن لوستر برنز وارداتی مدرن می‌تواند به دنبال یافتن یک ترکیب ایده‌آل از زیبایی، اصالت و کیفیت باشد. لوسترهای برنز وارداتی مدرن معمولاً از جنس‌های با کیفیتی مانند برنز، آهن، یا آلومینیوم ساخته می‌شوند که با توجه به طراحی‌های شیک و مدرن، ارزش زیبایی و جلوه‌ی خاصی به فضای داخلی می‌دهند. این لوسترها اغلب دارای طراحی‌های نوآورانه و منحصر به فردی هستند که به عنوان نقطه تمرکز و جلوه‌ای زیبا در دکوراسیون داخلی فضاها مطرح می‌شوند.

لوستر برنز وارداتی مدرن

برای یافتن لوستر برنز وارداتی مدرن، می‌توانید به فروشگاه‌های داخلی یا آنلاین مراجعه کنید که محصولات وارداتی با کیفیت را عرضه می‌کنند. قبل از خرید، مهم است که به جزئیات مانند اندازه، شکل، و طراحی لوستر توجه کنید تا اطمینان حاصل کنید که با استایل و دکوراسیون داخلی فضای خود هماهنگ است. همچنین، اطمینان از کیفیت ساخت و استفاده از مواد با کیفیت در تولید لوستر برنز مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است تا به دستاوردن یک محصول با دوام و با ظاهری شگفت‌انگیز برای فضای خود برسید.

خرید جدیدترین انواع لوستر مدرن خارجی 2024

جمع بندی

لوسترهای برنز با داشتن ظاهری گرم و صمیمی، فضایی خاص و دلنشین در محیط ایجاد می کنند. لوسترهای برنز وارداتی از پرطرفدارترین لوازم روشنایی در دکوراسیون داخلی هستند و با توجه به گران بودن برنز، قیمت بالایی دارند. تمامی لوسترهای برنز، از آلیاژ برنج تولید می شوند؛ چون برنج در برابر تغییر رنگ مقاومت بیشتری دارد.

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع لوستر وارداتی از جمله لوسترهای برنزی، به وبسایت فروشگاه روشنایی النا مراجعه کنید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *