چراغ آویز وارداتی, دکوراسیون, روشنایی, لوستر

راهنمای خرید لوستر آویز وارداتی 2024

راهنمای خرید لوستر آویز وارداتی 2024

انواع لوستر آویز وارداتی به ویژه آویزهای کریستالی مدرن با جذابیت خیره کننده ای که دارند، نظر همه افراد را به خود جلب می کنند. انواع لوستر آویز نقش مهمی در دکواسیون داخلی دارند و خانه را شیک تر می کنند. لوسترهای آویز نه تنها در اتاق پذیرایی بلکه در همه بخش های خانه غوغا به پا می کنند. در صورتی که قصد خرید یک آویز لوکس خارجی و لاکچری را دارید در این مطلب از روشنایی النا ما را همراهی کنید.

فاکتورهای مهم برای انتخاب لوستر آویز وارداتی

انواع لوستر آویز وارداتی با طراحی جذاب و کیفیت بی نظیری که دارند، انتخاب جذابی برای نورپردازی خانه شما هستند. به طور کلی لوسترهای آویز از پرطرفدارترین انواع لوستر محسوب می شوند و با داشتن مدل های متنوع برای هر دکوراسیونی مناسب هستند. در ادامه به چند فاکتور مهم برای خرید این چراغ آویز لوکس اشاره می کنیم.

لوستر آویز مدرن JINO-3R

لوستر آویز مدرن ANGELICA

لوستر آویز مدرن JINO

  • لوسترهای آویز باید با ابعاد محیط و فضایی که قرار است آنجا نصب شوند، همخوانی داشته باشند. برای فضاهایی با سقف کوتاه بهتر است از این چراغ آویزها استفاده نکنید.
  • بهتر است لوستر آویز وارداتی که انتخاب می کنید با سایر المان ها متناسب باشد. به طور کلی این آویزها به ویژه آویزهایی با خطوط ساده، بهترین انتخاب برای فضاهایی با سبک مدرن هستند.
  • قبل از خرید لوسترهای آویز از نوردهی مناسب آن مطمئن شوید و لوستری انتخاب کنید که نورپردازی یکنواحتی داشته باشد.
  • همه لوسترهای وارداتی به خصوص لوسترهای آویز وارداتی از مواد درجه یک تولید می شوند. برای ساخت لوسترهای آویز مدرن از موادی مانند شیشه، فلز و کریستال استفاده می شود. قبل از خرید لوستر مطمئن شوید که چه لوستری مناسب محیط شما است.
  • بعضی از لوسترهای آویز وارداتی مدرن، قابلیت تنظیم نور دارند و به شما این امکان را می دهند تا نور را مطابق میل خود تنظیم کنید.

بهترین فضا برای نصب لوسترهای آویز

لوسترهای آویز مناسب سلیقه هایی هستند که در عین سادگی به لوکس بودن علاقه دارند. این آویزهای شیک و جذاب در بیشتر فضاها قابل استفاده هستند و زیبایی محیط را دو چندان می کنند. انواع لوستر آویز وارداتی  با طراحی خلاقانه ای که دارند، برای اتاق نشیمن و پذیرایی یکی از بهترین لوسترها هستند. لوسترهای آویز، علاوه بر نورپردازی یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی هستند و حتی در زمان خاموش بودن باز هم زیبا هستند. با خرید یک لوستر آویز شیک برای اتاق پذیرایی که از نظر طرح و مدل با سایر وسایل همخوانی دارد، دکوراسیون خود را جذاب تر کنید.

آشپزخانه یکی دیگر از فضاهایی که است که با نصب یک لوستر آویز وارداتی می توانید فضای آن را جذاب تر کنید. لوسترهای آویز با ایجاد فضایی شیک و لوکس در آشپزخانه، این محیط را به محیطی دوستانه تبدیل می کنند. طراحی جذاب لوسترهای آویز آشپزخانه موجب می شود فضای آشپزخانه بخش جذابی از دکوراسیون شود. از این لوسترهای شیک، علاوه بر سقف آشپزخانه می توان در قسمت  جزیره و اپن آشپزخانه هم استفاده کرد. با نصب این لوسترها بالای اپن، نورپردازی بی نظیری در آشپزخانه خواهید داشت.

لوستر آویز مدرن VIZO-3R

لوستر آویز مدرن SERIN-2R

لوستر آویز مدرن SERIN

جمع بندی

انواع لوستر آویز وارداتی از نظر شکل ظاهری و مواد تشکیل دهنده در مدل های مختلفی در فروشگاه روشنایی النا موجود هستند.  مهم ترین ویژگی این لوسترها همین طور که از اسم آنها مشخص است، آویزان بودن آنها است.در میان مدل های مختلف لوسترهای آویز، لوسترهای آویز خطی مدرن، یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین این آویزها هستند. لوسترهای آویز به جز آشپزخانه و اتاق پذیرایی، قابل استفاده در راهرو، اتاق خواب و وردی خانه هستند.

جدیدترین و شیک ترین لوسترهای آویز را می توانید با بهترین کیفیت از فروشگاه روشنایی النا تهیه کنید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *