روشنایی, لوستر

همه چیز درباره لوستر وارداتی کریستال

همه چیز درباره لوستر وارداتی کریستال

لوستر وارداتی کریستال به علت داشتن جلوه منحصر به فرد انتخابی مطمئن برای انواع دکوراسیون هاست. قیمت لوستر کریستال وارداتی با توجه به ویژگی های بی نظیری که دارد، مقرون به صرفه می باشد. یکی از ویژگی های اصلی لوستر کریستال وارداتی این است که به آسانی با هر سبک اعم از مدرن یا کلاسیک هماهنگ می شوند. با توجه به پرطرفدار بودن این محصولات قصد داریم تا امروز در مجله روشنایی النا نگاهی جامع به لوسترهای وارداتی کریستالی بیندازیم.

لوستر وارداتی کریستال

ظاهر لوستر وارداتی کریستال چگونه است؟

این لوسترها به زیبایی هر چه تمام تر و نورپردازی خیره کننده فضای داخلی کمک می کنند و به علت داشتن آویزهایی با دانه های شیشه ای یا کریستال به نام لوستر کریستالی شناخته می‌شود. اغلب آنها از کشورهای همسایه مانند چین و ترکیه وارد ایران می شوند. این لوسترهای وارداتی با توجه به جنس و کیفیتی که دارند از درخشش های متفاوتی هم برخوردار هستند. اغلب آنها دارای کریستال هایی در رنگ سفید، طلایی و زرد هستند که شما میتوانید به آسانی هماهنگی جالبی با سایر اجزای دکوراسیون داخلی ایجاد کنید.

چند نوع لوستر کریستالی داریم؟

لوستر وارداتی کریستال

به صورت کلی لوستر کریستالی وارداتی به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می شود. نورپردازهای کریستالی کلاسیک، یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط هایی با سبک سنتی است. یکی از ویژگی های بارز دکوراسیون کلاسیک تجملاتی بودن آن است که این لوستر به خوبی توانسته است این نقش را ایفا کند. لوسترهای کلاسیک کریستالی در شاخه های متعددی وجود دارند و دانه های آنها به شکل زیبایی از این شاخه ها آویزان شده اند. همچنین اغلب آنها دارای بدنه ای از جنس برنز می باشند.

لوسترهای مدرن خودشان به دو شاخه دیگر از جمله لوستر سقفی کریستالی و لوستر آویز کریستالی دسته بندی می شوند. لوسترهای سقفی با دانه های ریز و درشت کریستال در ارتفاع کم روی سقف نصب شده اند. استفاده از آنها برای سالن های پذیرایی، اتاق خواب و نشیمن مناسب است.  و اما در مورد لوستر آویز کریستالی باید بگوییم که مناسب برای سقف های بلند می باشند و یکی از بهترین انتخاب ها برای سالن های بزرگ با ارتفاع سقف بلند هستند. شما میتوانید از آنها در تالارها و مراکز تجاری بزرگ بهره مند شوید.

لوستر وارداتی کریستال

چرا باید لوستر وارداتی کریستال را بخرم؟

لوسترهای کریستالی از طرفدار زیادی برخوردار هستند و به علت داشتن ویژگی های مثبت، به خوبی توانسته نظر مشتریان را به خودشان جلب کنند. به صورت کلی از دلایلی که میتوان خرید لوستر وارداتی کریستال را مناسب دانست، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نورپردازی قدرتمند: کریستال های تراش خورده با طرح های متنوع زیبایی بی‌نظیری دارند و همچنین میتوانند تا حد زیادی نورپردازی در فضا را تقویت کنند. برای همین استفاده از این لوسترها در فضاهایی با سقف کوتاه منجر به روشن تر شدن و بزرگ تر دیده شدن محیط داخلی می شود.
  • قیمت لوستر کریستال وارداتی: معمولا قیمت لوسترهای کریستال چینی نسبت به اروپایی و ترک پایین تر است. برای همین شما میتوانید از میان لوسترهای چینی، نمونه های باکیفیت را انتخاب کرده و تا سالیان دراز از آنها استفاده کنید. با این حال در صورتی که کیفیت این نورپرداز در درجه اول برایتان اهمیت دارد، میتوانید از میان لوسترهای اروپایی محصول موردنظرتان را خریداری کنید.
  • طراحی متنوع: لوستر وارداتی کریستال دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است. برای مثال لوستر کریستالی چوبی یکی از گزینه های محبوب برای شماست. همچنین آنها در شکل های هندسی متنوع وجود دارند که شما میتوانید مطابق با سلیقه خودتان انتخاب کنید.

قیمت و خرید لوستر کریستال وارداتی از مجموعه روشنایی النا

برای بهره مندی از این همه زیبایی لوسترهای کریستالی، باید به فروشگاهی مطمئن مراجعه کنید. فروشگاه النا با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی همچون جنس، کیفیت، ابعادهای متنوع، امکانات پیشرفته و اعتبار برند تولید کننده اقدام به عرضه انواع لوسترهای کریستالی کرده است. این لوسترها از قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. قبل از خرید میتوانید از مشاوره رایگان و تخصصی تیم مجموعه روشنایی النا برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *