چراغ آویز وارداتی, روشنایی, لوستر

مدل لوستر جدید خارجی 2024

لوستر جدید خارجی

در حال حاضر انواع لوستر جدید خارجی و مدرن با طراحی بی نظیری که دارند، در حال رقابت با برندهای معروف لوستر ایرانی هستند. لوسترها یکی از اجزای مهم دکوراسیون هر خانه هستند و باید متناسب با دکوراسیون خانه انتخاب شوند. اگر به خرید لوسترهای جدید شیک خارجی علاقه مند هستید، تا انتهای این مطلب از النامگ همراه ما باشید.

مزیت های خرید لوسترهای جدید خارجی و وارداتی

دلایل زیادی برای خرید لوسترهای خارجی جدید وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها استفاده از مواد اولیه با کیفیت است. به خاطر استفاده از متریال با کیفیت در این لوسترها، دوام بالایی دارند و با گذشت زمان شفافیت اولیه خود را از دست نمی دهند. در ادامه به سایر مزیت های این لوسترهای وارداتی اشاره می کنیم.

لوستر خارجی شیک

چراغ آویز مدرن TETTI-C

  • یکی از دلایل پرفروش بودن لوسترهای خارجی جدید، طراحی و سبک منحصر به فرد این لوسترها است. بسیاری از افراد لوکس بودن و متفاوت بودن یک لوستر را در الویت قرار می دهند و تمایل دارند لوستری خاص بخرند. فروشگاه النا با وجود داشتن لوسترهای خارجی شیک، این امکان را به افراد می دهد تا به راحتی لوستر مورد نظر خود را پیدا کنند.
  • تمام لوسترهای خارجی جدید، با پیروی از استانداردهای بین المللی تولید می شوند. لوسترهای خارجی در مقایسه با سایر لوسترهای موجود در بازار، استاندارد بیشتری دارند.
  • لوسترهای خارجی جدید و وارداتی نسبت به بسیاری از لوسترها، طراحی لوکسی دارند و با توجه به فناوری هوشمند تولید می شوند.

لوستر آویز مدرن ELGO - لوستر خارجی شیک

لوستر آویز مدرن ELGO – لوستر خارجی شیک

معرفی چند مدل لوستر خارجی

انتخاب یک لوستر جدید خارجی بستگی به سلیقه شخصی و همچنین نیاز شما دارد. لوسترها علاوه بر این که یک عنصر روشنایی هستند، نقش قابل توجهی در دکوراسیون داخلی دارند و بهتر است با سایر وسایل هماهنگ باشند. در ادامه بعضی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای لوستر خارجی را معرفی می کنیم.

  • لوستر باکارات: لوستر باکارات یکی از بهترین و معتبرترین لوسترهای برند خارجی و ساخت کشور فرانسه است. لوسترهای کریستالی برند باکارات از معروف ترین لوسترهای این برند هستند.
  • لوستر کوکت: این برند از برندهای معتبر و شناخته شده است و به خاطر طرح های منحصر به فرد و جسورانه اش محبوبیت زیادی دارد.
  • لوستر بوکی: برند بوکی یکی از تولید کنندگان لوستر جدید خارجی است که در زمینه تولید لوسترهای مدرن فعالیت می کند. بوکی با وجود سابقه کمی که در تولید لوستر دارد، یکی از بهترین تولید کنندگان لوستر مدرن است.
  • لوستر تام دیکسون: تام دیکسون یکی دیگر از بهترین برندهای لوستر خارجی است که طیف وسیعی از لوسترها و دیگر لوازم روشنایی را تولید می کند.
  • لوستر باچی: باچی یکی از برندهای کانادایی است و با وجود سابقه کمی که دارد، یکی از بهترین لوسترهای خارجی جدید محسوب می شود. لوسترهای این برند در میان دوستداران سبک مدرن، طرفداران زیادی دارد.

لوستر آویز مدرن NEXI

لوستر آویز مدرن NEXI

فاکتورهای مهم در خرید لوستر خارجی جدید

مهم ترین فاکتور در خرید لوستر خارجی جدید، هماهنگی لوستر با سبک دکوراسیون خانه و سایر وسایل است. بعضی از لوسترهای جدید، طرح های هندسی جدیدی دارند و در حقیقت می توان گفت از نظر شکل ظاهری تغییرات زیادی در لوسترها ایجاد شده است.  برای ساخت بعضی از لوسترهای جدید از ترکیب مصالح مختلف مانند شیشه، فلز، چوب استفاده می شود. این لوسترها بیشتر سبکی مدرن دارند و بهتر است در دکوراسیون مدرن از آنها استفاده شود. در ادامه سایر نکات مهم در خرید لوستر را بررسی می کنیم.

راهنمای خرید لوستر خارجی در تهران

  • روشنایی و نورپردازی لوستر
  • تناسب لوستر با محیط
  • ارتفاع لوستر
  • طرح و مدل لوستر

جمع بندی

انواع لوستر جدید خارجی از شیک ترین و لوکس ترین وسایل روشنایی در بازار هستند. این لوسترها از نظر کیفیت ساخت و نوع طراحی نسبت به سایر لوسترها برتری دارند. بهتر است قبل از خرید انواع لوستر خارجی، ابتدا اطلاعات مربوط به آن را به طور کامل بررسی کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید.

جدیدترین لوسترهای خارجی در سبک ها و مدل های مختلف را می توانید از فروشگاه روشنایی النا بخرید. این فروشگاه با ارائه بهترین لوسترهای داخلی و خارجی یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع لوستر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *