روشنایی, لوستر

مدلهای لوستر وارداتی مدرن 2023 با قیمت های وسوسه انگیز

مدلهای لوستر وارداتی مدرن با قیمت های وسوسه انگیز

لوستر وارداتی مدرن که از کشورهایی مانند چین، ایتالیا و آلمان وارد سرزمین‌مان می شوند، در مدل های گوناگونی وجود دارند. قیمت لوستر وارداتی خارجی با توجه به جنس، کشور تولید کننده، ابعاد و امکاناتی که دارد سنجیده میشود. در این میان برخی از لوسترها هستند که هم از زیبایی خیره کننده ای برخوردارند و هم دارای قیمت وسوسه کننده ای هستند.

امروز در مجله روشنایی النا قصد داریم تا به مدل های پرطرفدار از لوسترهای وارداتی بپردازیم. این لوسترها قابلیت نصب در اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه یا هر بخش از فضای داخلی را دارند. برای شناخت آنها پیشنهاد می کنیم که مطلب زیر را بخوانید.

 محبوب ترین مدل های لوستر وارداتی مدرن با قیمت مناسب

وقتی که وارد بزرگترین فروشگاه لوستر فروشی پایتخت می شویم. از زیبایی خیره کننده نورپردازها به وجد می آییم. آنها دارای شاخه های متعدد یا تک شاخه ای هستند. هر کدام از این نورپردازها با توجه به ویژگی هایی که دارند، از قیمت متفاوتی هم برخوردار هستند.

لوستر وارداتی مدرن نیز برای خانه هایی که حال و هوایی مدرنیته دارند، گزینه مناسبی است. شما میتوانید از میان مدل های ذکر شده در زیر که اتفاقا قیمت مناسبی هم دارند، نمونه های دلخواه را انتخاب کنید. البته همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد.

لوسترهای هندسی

لوستر مستطیلی به عنوان ارزان ترین لوستر وارداتی مدرن

لوستر مستطیلی به عنوان ارزان ترین لوستر وارداتی مدرن

از اولین لوسترهای زیبا که قیمت مناسبی هم دارند، میتوان به نورپرداز های هندسی اشاره کرد. آنها در اشکالی مانند مستطیل، دایره و مثلثی وارد بازار می شوند. سادگی یکی از ویژگی های بارز آنهاست. شما میتوانید این لوسترها را در هر بخش از فضای خانه با اطمینان نصب کنید و از روشنایی آنها لذت کافی را ببرید. انتخاب لوسترهای مستطیلی برای میزهای به شکل دایره ای صحیح تر است. فراموش نکنید که تناسب و هماهنگی بیش از حد در چیدمان خانه هیچ کمکی به حفظ زیبایی آن نمی کند، بلکه خلاقیت شما را زیر سوال می برد.

اسپوتنیک؛ لوستر وارداتی مدرن

اسپوتنیک لوستر وارداتی چینی

اسپوتنیک لوستر وارداتی چینی

برخی از افراد هم هستند که به دنبال مدل های منحصر به فرد می باشد. در میان لوستر وارداتی خارجی نمونه از مدل های اسپوتنیک هم وجود دارد که انتخاب خوبی برای این دسته از افراد است. این لوسترها از ظاهری خاص و مدرن برخوردار هستند و به خوبی میتوان سبک داخلی خانه تان را به سمت مدرنیته سوق دهند. لوستر اسپوتنیک را میتوانید در فضای آشپزخانه یا حتی پذیرایی استفاده کنید. آنها به علت داشتن لامپ های متعدد، روشنایی زیادی به فضا میبخشند. همچنین پیشنهاد می دهیم که از این لوسترها برای فضای داخلی بزرگ استفاده کنید.

لوسترهای خوشه ای خارجی

لوستر خوشه ای

لوستر خوشه ای

این لوسترها ظاهری مانند خوشه انگور دارند. هر شاخه از لوستر مانند دانه ای از خوشه انگور است که به شکل آویزان قرار گرفته است. به طور حتم هنرمندان از این نمونه از لوسترها استقبال میکنند. این نورپردازها به خوبی میتوانند فضای خانه را دلچسب تر سازند و همچنین به علت طراحی منحصر به فردی که دارند، در روشن ساختن خانه نیز عملکردشان قابل تحسین است.

این لوستر مدرن وارداتی، به علت اینکه حالت آویزانی دارد، بهتر است که در خانه هایی با سقف ارتفاع زیاد به کار برده شود. همچنین به علت داشتن لامپ های متعدد، استفاده از آن را برای محیط هایی با ابعاد بزرگ پیشنهاد می دهیم.

لوسترهای قفسی؛ محبوب ترین لوستر وارداتی مدرن

لوستر قفسی مدرن چینی

لوستر قفسی مدرن چینی

استفاده از این نورپردازها هم برای خانه های مدرن و هم برای فضاهایی با سبک کلاسیک مناسب است. لوستر قفسی از ظاهری جذاب برخوردار هستند. این قفس میتواند به شکل مربع یا به کروی باشد. آنها دارای میله هایی هستند که لامپ ها در داخل آنها حبس شده اند. نورپرداز های قفسی در ابعاد متنوعی قرار دارند. برای مثال لوستر اسپوتنیک میتواند در انحصار میله هایی قرار بگیرد و حالت قفسی را به خودش بگیرد. در زمان انتخاب حتما به تناسب میان ابعاد لوستر و فضایی که می خواهید از آن بهره ببرید، توجه کنید.

لوستر آویز مدرن CRISTA

لوستر آویز مدرن CRISTA

لوستر آویز مدرن COCO

لوستر آویز مدرن COCO

لوستر آویز مدرن CASSIA

لوستر آویز مدرن CASSIA

لوستر آویز مدرن ANGELICA

لوستر آویز مدرن ANGELICA

در آخر….

مجموعه روشنایی النا اقدام به عرضه انواع لوستر وارداتی مدرن به خصوص لوستر وارداتی چینی کرده است. این محصولات در قیمت های کاملا مناسب به دست شما مشتریان عزیز خواهند رسید. شما میتوانید قبل از خرید از مشاوره رایگان و تخصصی گروه النا برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *