روشنایی, لوستر

لوستر وارداتی شیک از کجا بخرم؟

لوستر وارداتی شیک از کجا بخرم؟

امروزه دغدغه بسیاری از خانم‌های خانه‌دار و یا صاحبان کسب‌و‌کار و حتی دیزانرهای املاک، استفاده از لوستر وارداتی شیک در معماری خانه است. در مطلب پیش‌رو، قصد داریم به شما بهترین و به‌صرفه‌ترین روش خرید شیک‌ترین لوسترهای وارداتی را معرفی کنیم. با اِلِنامگ همراه باشید.

کاربرد لوسترهای وارداتی

لوستر وارداتی شیک

لوستر وارداتی شیک

امروزه لوسترها تنها برای روشنایی محیط به کار نمی‌روند و به عنوان یک عنصر کلیدی در تکمیل روحیه و حال‌و‌هوای فضا نیز کاربرد دارند. لوسترهای قدیمی که با الهام از جاشمعی‌های بزرگ تولید می‌شدند، جای خود را به لوسترهایی با شکل‌های انتزاعی و مدرن دادند که علاوه بر قدرت بیشتر در ارائه نور و روشنایی، تاثیر به‌سزایی در ایجاد حس راحتی در بیننده دارد، در نتیجه استفاده از لوستر وارداتی شیک یکی از دغدغه‌های صاحبان خانه‌ها و حتی کافه‌ها و رستوران‌ها شد.

امروزه انواع لوستر مدرن با توجه به نیازِ فضایِ موردنظر تولید می‌شوند و نقش به‌سزایی در افزایش حسِ خوب هر مکان ایفا می‌کنند. آمریکا، ایتالیا و ترکیه به عنوان محبوب‌ترین تولیدکنندگان لوستر وارداتی شیک شناخته می‌شوند و امروزه با الهام از عناصرِ زندگیِ روزمره نظیر چیدمان آشپزخانه، تختخواب، میز و صندلی و حتی ظروف و پرده‌ها، دست به تولید لوسترهایی می‌زنند که چشمان هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

انواع لوستر وارداتی

لوسترهای وارداتی در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. از پرطرفدارترین لوسترهای وارداتی شیک می‌توانیم به چراغ آویز، لوستر آویز سقفی و لوستر دیواری اشاره کنیم که هر کدام کاربرد به خصوصِ خود را دارند. لوسترهای وارداتی بدین جهت که برای تامین روشنایی و راحتیِ خانه‌هایی با معماری مدرن طراحی شده‌اند، بهترین انتخاب برای کسانی هستند که دنبال تزئین و تأمین روشنایی فضاهایی با معماری معاصر هستند. در ساخت لوسترهای وارداتی از موادی مانند شیشه، کریستال، فلزات متنوع و چرم استفاده می‌شود و به انواع مختلفی نظیر کلاسیک، مدرن، کریستالی و صنعتی تقسیم می‌شوند که هر کدام مناسب استفاده در یک فضای مشخص هستند.

اگر در خانه جدیدتان، کافه‌ای که تازه تاسیس کرده‌اید و حتی اتاق شخصی‌تان به دنبال ایجاد حس‌و‌حال مدرن و گیرا هستید، لوستر وارداتی شیک نظیر لوسترهای آویز مدرن بهترین انتخاب برای شما هستند، اما اگر به دنبال ایجاد یک فضای نوستالژی و صمیمی هستید، به سراغ لوسترهای کلاسیک، باکارات، شاخه‌ای و حتی فانتزی بروید.

امروزه قیمت انواع لوستر وارداتی شیک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اینکه لوستر موردنظر شما در چه کشوری، از چه جنسی و چه برندی، با چه وزن و ابعادی و در چه شکلی تولید شده باشد نقشی کلیدی در تعیین قیمت محصول دارد. با این حال خرید لوستر از یک فروشگاه مطمئن و قابل‌اعتماد، به شما کمک خواهد کرد که تا حد ممکن هزینه‌های خرید یک لوستر وارداتی شیک را کاهش دهید.

خرید لوستر وارداتی شیک

خرید لوستر مدرن

به این علت که لوسترهای وارداتی و مدرن مدت زمان کمی است که به کشور ما راه پیدا کرده‌اند، از تنوع زیادی در بازار بهره‌مند نیستند و حتی گاهی کیفیت آن‌ها مورد تردید است. از آن‌جایی که انتخاب لوستر آشپزخانه، لوستر پذیرایی و حتی لوستر اتاق یک خرید حساس به شمار می‌رود، شما باید دقت فراوانی در انتخاب یک فروشگاه قابل‌اعتماد و متعهد به خرج دهید.

ما در گروه روشنایی النا با تضمین اصالت محصولاتمان و ارائه سفارشات در کمترین زمان ممکن، به شما اطمینان می‌دهیم که بهترین لوسترها و محصولات حوزه‌ی روشنایی را با بهترین خدمات در اختیار شما قرار خواهیم داد. ضمانت بازگشت محصول به همراه عودت هزینه، از دیگر خدمات پس از فروشِ استثنایی ما در حوزه تأمین و عرضه است.

لوستر وارداتی شیک

لوستر وارداتی شیک

مزایا و معایب خرید لوستر وارداتی چیست

خرید لوستر وارداتی شیک و خاص می‌تواند مزایا و معایب خود را داشته باشد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

مزایا:

  1. طراحی و استایل منحصر به فرد: انواع لوستر وارداتی شیک اغلب از طراحی‌های خارجی و با دقت بالا ساخته می‌شوند که می‌تواند در جلب توجه و ایجاد زیبایی در فضا کمک کند.
  2. کیفیت ساخت بالا: برخی از لوسترهای وارداتی از مواد با کیفیت و ساختار مرغوب ساخته می‌شوند که موجب افزایش دوام و عمر مفید آنها می‌‎شود.
  3. گستردگی و تنوع در طرح و رنگ: با وجود بازار جهانی، دسترسی به گستره وسیعی از طرح‌ها، رنگ‌ها و استایل‌های گوناگون در انواع لوستر وارداتی فراهم است.

لوستر وارداتی شیک

معایب:

  1. هزینه نسبتا بالا: قیمت لوسترهای وارداتی اغلب بالاتر از محصولات داخلی است. افزایش قیمت ارز در بازار داخلی، هزینه حمل و نقل، مالیات و گمرک موجب افزایش قیمت نهایی لوستر خواهد شد.
  2. مشکلات خدمات پس از فروش: در صورتی که لوستر وارداتی مشکلات فنی یا نیاز به تعمیر داشته باشد، امکانات خدمات پس از فروش ممکن است در دسترس نباشد و یا هزینه‌های اضافی را به دنبال داشته باشد. این موضوع در زمان خرید یک لوستر وارداتی شیک از گروه روشنایی النا نمیتواند برای شما نگرانی ایجاد کند، چرا که کلیه محصولات را از این مجموعه با خدمات پس از فروش و ضمانت نامه دریافت خواهید کرد.

در نهایت، تصمیم برای خرید یک لوستر وارداتی شیک باید با دقت و با بررسی دقیق مزایا و معایب آنها انجام شود. انتخاب بهترین گزینه بر اساس نیازهای شخصی، دکوراسیون داخلی، بودجه و اولویت‌های خریدار صورت می‌گیرد.

سوالات متداول

1- لوستر وارداتی چیه؟

عنوان لوستر وارداتی به لوسترهایی اشاره دارد که از تولیدکننده‌های کشورهای خارجی به داخل کشور راه پیدا کرده‌اند. لوستر وارداتی شیک نیز لوسترهایی را مدنظر دارد که با بهترین کیفیت و طراحی ارائه می‌شوند و در انواع اندازه و ابعاد به بازار راه پیدا می‌کنند. از شیک‌ترین لوسترهای وارداتی می‌توانیم به لوستر GEMMA 1R، لوستر RINO-2C و لوستر مدرن سقفی NITO بپردازیم که از جدیدترین و مدرن‌ترین طراحی‌های بازار لوستر بهره‌مند می‌باشند.

2-قیمت لوستر ارزان و شیک چقدره؟

ما در گروه روشنایی النا باکیفیت‌ترین لوسترهای وارداتی شیک را دستچین می‌کنیم تا هیچ تردیدی در حوزه کیفیت برای شما باقی نماند، اما همچنان نگاهی به نوع طراحی آن‌ها و قیمتشان نیز داریم. اِلِنا به‌صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین گزینه‌های خرید را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به ارزان‌ترین لوستر وارداتی شیک دسترسی داشته باشید. از چراغ آویز تا لوستر آویز سقفی و چراغ دیواری، گروه روشنایی اِلِنا بهترین و باکیفیت‌ترین لوسترهای وارداتی مدرن و کلاسیک را برای شما به ارمغان آورده‌ است.

لوستر آویز مدرن Lola 1R

لوستر آویز مدرن KAYLA

لوستر آویز مدرن Lixi

لوستر آویز مدرن Lixi

لوستر آویز مدرن GEMMA 1R

لوستر آویز مدرن GEMMA 1R

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *