روشنایی, لوستر

لوستر خارجی مدرن، ترکیب هنر و نورپردازی در دکوراسیون | 10 مدل جذاب

لوستر خارجی مدرن، ترکیب هنر و نورپردازی در دکوراسیون

یکی از بهترین لوسترها برای نورپردازی، لوستر خارجی مدرن  و وارداتی است. این لوسترهای جذاب یکی از عناصر مهم دکوراتیو در خانه های سبک مدرن هستند و با نورپردازی بی نظیرشان، جذابیت دکوراسیون را افزایش می دهند. لوسترهای خارجی سبک مدرن در طرح ها و مدل های متعددی در بازار موجود هستند و باید با توجه به نوع چیدمان انتخاب شوند. اگر قصد خرید یک لوستر مدرن شیک و منحصر به فرد برای خانه خود را دارید، در این مطلب از مجله روشنایی النا همراه ما باشید.

ویژگی های لوستر خارجی مدرن

انواع لوستر مدرن به خاطر نورپردازی مناسب، تلفیق زیبایی، سادگی و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین لوسترها هستند. لوسترهای خارجی مدرن با توجه به تنوع و خلاقیتی که در طراحی و کارایی آنها وجود دارد، در بیشتر فضاها قابل استفاده هستند. این لوسترها ویژگی های منحصر به فردی دارند که آنها را از سایر لوستر های موجود در بازار، متمایز می کند. در ادامه به مهم ترین ویژگی های لوسترهای خارجی سبک مدرن اشاره می کنیم.

لوستر خارجی مدرن

  • قابلیت تنظیم نور با ریموت
  • رنگ بندی متنوع
  • نصب راحت و سریع
  • طراحی شیک و ساده
  • موجود در طرح های هندسی یا اشکال مواج
  • استفاده از لامپ های کم مصرف با نوردهی عالی

برای انتخاب یک لوستر مدرن خارجی باید به چه نکاتی توجه کرد

در هنگام خرید لوستر خارجی مدرن، ابتدا باید فضایی که قرار است لوستر آنجا نصب شود را در نظر گرفت. لوسترهای مدرن هم با رشته های بلند کریستالی و هم در مدل های ساده طراحی و تولید می شوند. انتخاب مدل لوستر به سلیقه شخصی شما و همچنین نوع دکوراسیون بستگی دارد. انواع لوستر مدرن، به راحتی با فضای خانه های مدرن هماهنگ می شوند. این لوسترهای جذاب در بخش های مختلف خانه از جمله اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه قابل استفاده هستند. در ادامه به مهم ترین نکات در خرید این لوستر اشاره می کنیم.

  • هماهنگی لوستر خارجی مدرن با سبک معماری خانه
  • متناسب بودن ابعاد محیط با ابعاد لوستر مدرن
  • امکان استفاده از لوستر مدرن در محیط هایی با نور کم
  • در نظر گرفتن میزان روشنایی لوستر
  • توجه به ویژگی های لوستر با توجه به نیازهای خود

معرفی چند مدل لوستر مدرن خارجی

طراحان لوسترهای خارجی مدرن ، به جای استفاده از تزیینات پر زرق و برق، از طرح های ساده و مینیمالیستی برای این لوسترها استفاده می کنند. خلاقیت به کار رفته در این لوسترها، با ایجاد طرح های جذاب هندسی و نوارهای نورانی موجب جذابیت بیشتر آنها می شود. لوسترهای سبک مدرن با متریال مختلفی مانند برنز، چوب، شیشه، کریستال و فلز تولید می شوند. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین این لوسترها می پردازیم.

  • لوستر مدرن اسپوتنیک: این لوستر خارجی مدرن، از لوسترهای شیک و مجلل سبک مدرن است و مکملی برای دکوراسیون خانه های سبک مدرن محسوب می شود.
  • لوستر مدرن سقفی: این لوستر از متداول ترین لوسترهای سبک مدرن است و شیک ترن مدل آن، نوع کریستالی آن است. لوستر مدرن سقفی متشکل از کریستال های ریز و درشت خارجی است.
  • لوستر مدرن آویز: لوستر خارجی مدرن، مدل آویز یکی دیگر از شیک ترین لوسترهای خارجی به سبک مدرن است که با زیبایی بی نظیرش، جذابیت محیط را چند برابر می کند.
لوستر خارجی مدرن اس ام دی

لوستر خارجی مدرن اس ام دی

انواع لوستر مدرن خارجی

انواع مختلفی از لوسترهای مدرن خارجی وجود دارد که هر کدام دارای طرح‌ها، مواد و سبک‌های منحصربه‌فردی برای تکمیل زیبایی‌های داخلی مختلف هستند. در اینجا چند نوع محبوب وجود دارد:

1- لوسترهای کریستالی:

لوسترهای کریستالی کلاسیک و ظریف به دلیل ظاهر درخشان و مجلل خود شناخته شده اند. آنها اغلب دارای منشورهای کریستالی یا مهره هایی هستند که نور را می شکنند و جلوه ای خیره کننده ایجاد می کنند.

لوستر مدرن خارجی کریستالی
2- لوسترهای اسپوتنیک:

لوسترهای اسپوتنیک با الهام از طراحی مدرن اواسط قرن، ظاهری متمایز و آینده نگرانه با بازوهای متعددی دارند که در جهات مختلف کشیده شده اند. آنها اغلب دارای لامپ های نوردهی برای یک حس مینیمالیستی و صنعتی هستند.

لوستر مدرن اسپوتنیک

لوستر مدرن اسپوتنیک

3- لوسترهای معاصر/مدرن:

این لوسترها طیف وسیعی از سبک‌ها را در بر می‌گیرند که اغلب با خطوط تمیز، طرح‌های براق و تمرکز بر سادگی مشخص می‌شوند. آنها را می توان از مواد مختلفی از جمله فلز، شیشه و مواد غیر متعارف ساخت.

لوستر مدرن وارداتی

لوستر مدرن وارداتی

4- لوسترهای طبلی:

لوسترهای درام دارای سایه ای استوانه ای یا طبلی شکل هستند که منبع نور را احاطه کرده است. آنها در مواد مختلفی مانند پارچه، فلز یا شیشه وجود دارند و ظاهری مدرن و پیچیده را ارائه می دهند.

لوستر مدرن طبلی

لوستر مدرن طبلی

5- لوسترهای LED:

لوسترهای دارای فناوری LED راه حل های روشنایی کم مصرف را ارائه می دهند. آنها در اشکال و سبک های مختلف، اغلب با درجه حرارت رنگ و سطوح روشنایی قابل تنظیم هستند.

لوستر مدرن خارجی LED

لوستر مدرن خارجی LED

6- لوسترهای شاخه ای:

این لوسترها با الهام از طبیعت، شبیه شاخه های درخت یا درخت انگور هستند و حسی ارگانیک و هنری ایجاد می کنند. آنها می توانند از مواد مختلفی از جمله فلز یا حتی عناصر طبیعی مانند چوب ساخته شوند.

لوستر مدرن شاخه ای
7- لوستر صنعتی:

لوسترهای صنعتی با داشتن مواد اولیه مانند فلز و لامپ های اکسپوز اغلب ظاهری ناهموار و کاربردی دارند. آنها از روشنایی کارخانه و انبار از دوران صنعتی الهام گرفته اند.

لوستر مدرن خارجی صنعتی
8- لوسترهای شیشه ای:

لوسترهایی که عمدتاً از شیشه ساخته می شوند می توانند شامل سبک های مختلفی مانند لوسترهای شیشه ای مورانو باشند که به دلیل شیشه کاری های پیچیده و رنگارنگ خود شناخته می شوند.

لوستر شیشه ای مدرن

لوستر شیشه ای مدرن

9- لوسترهای مهره دار:

این لوسترها دارای رشته هایی از مهره های ساخته شده از موادی مانند چوب، شیشه یا اکریلیک هستند. آنها حسی از طعم بوهمی یا ساحلی را به فضا اضافه می کنند.

لوستر مهره ای
10- لوسترهای مینی و کوچک:

نسخه های کوچک شده لوسترهای سنتی، لوسترهای کوچک برای فضاهای کوچکتر یا برای استفاده به عنوان نورپردازی برجسته طراحی شده اند. آنها در سبک های مختلف برای مطابقت با تم های مختلف دکور هستند.

لوستر مینی کوچک
هنگام انتخاب یک لوستر مدرن خارجی، طراحی کلی فضای خود، اندازه اتاق و ترجیحات سبک شخصی خود را در نظر بگیرید تا تناسب کامل را پیدا کنید.

جمع بندی

با توجه به این که امروزه بیشتر خانه ها سبک مدرن و امروزی دارند، لوسترهای خارجی مدرن، اولین انتخاب برای افراد خوش سلیقه هستند. خلاقیت در طراحی این لوسترهای جذاب، باعث محبویت فوق العاده انواع لوستر مدرن شده است. لوسترهای مدرن خارجی، با ویژگی های خاصشان، بهترین وسیله روشنایی و دکوراتیو در دکوراسیون داخلی هستند.

فروشگاه روشنایی النا با ارائه طرح های جذاب از انواع لوستر مدرن، بهترین مرکز برای خرید لوستر است. کمتر کسی است که نتواند در بین محصولات این فروشگاه، لوستر مورد نظر خود را پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *