چراغ آویز وارداتی, دکوراسیون, لوستر

لوستر آویز کریستالی مدرن | خرید | قیمت

لوستر آویز کریستالی مدرن خرید قیمت

یکی از عناصر مهم در نورپردازی و طراحی دکوراسیون داخلی، انواع لوستر آویز کریستالی مدرن هستند. آویزهای مدرن کریستالی به خاطر طراحی خاصشان، در واقع یکی از پرکاربردترین و شیک ترین انواع لوستر محسوب می شوند. بعضی از این آویزهای زیبای کریستالی در اشکال هندسی دایره و مربع طراحی می شوند. ریسه های کریستال آویزان از این لوسترها، زیبایی و جذابیت آنها را چند برابر می کند. در این مطلب از روشنایی النا، با بررسی این لوستر لوکس، به ویژگی های مهم آن اشاره می کنیم.

طراحی ظاهری لوستر آویز کریستالی مدرن

برای ساخت آویزهای کریستالی مدرن از قطعات کریستال های ریز و درشت که بسیار لوکس هستند، استفاده می شود. لوسترهای آویز کریستالی مدرن، دارای ریسه های بلندی از جنس کریستال هستند و برای بهتر دیده شدن بهتر است در فضایی با سقف بلند، نصب شوند. در این مدل از لوسترهای مدرن، تکه های کریستال به روی ریسه ها و شاخه ها طراحی می شوند و زیبایی بی نظیری به لوستر می دهند. همین ویژگی باعث می شود این لوسترهای آویز بلندتر از سایر لوسترها باشند.

لوستر آویز کریستالی مدرن

نقش آویزهای کریستالی مدرن در دکوراسیون

لوستر آویز کریستالی مدرن به عنوان یکی از عناصر دیزاین داخلی، شکوه و زیبایی ویژه ای به دکوراسیون می دهد. اصلی ترین دلیل زیبایی این لوسترها، استفاده از بلورها و کریستال های شفاف است که نور را به شکل خیره کننده ای منعکس می کند. با توجه به شفافیت بالای بلورها و کریستال های استفاده شده در این آویزهای مدرن، نور را به طور شگفت انگیزی پخش می کنند. در حقیقت لوسترهای کریستالی آویز فقط وسیله ای برای نورپردازی نیستند و کارایی بیشتری دارند. آویزهای مدرن کریستالی، به خاطر ظاهر بی نهایت زیبایی که دارند، عضو مهمی از دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.

فضای مناسب برای نصب آویزهای کریستالی مدرن

آویزهای کریستالی مدرن در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند تا در فضاهای مختلف قابل استفاده باشند. لوستر آویز کریستالی مدرن را می توانید در فضاهای مختلف مثل سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، راهرو و اتاق خواب نصب کنید. این آویزهای مدرن کریستالی را حتی می توان در در فضاهایی غیر از خانه هم استفاده کرد. تنوع کریستال های به کار رفته در آویزهای مدرن کریستالی، تاثیر قابل توجهی در نوردهی و جذابیت بیشتر این لوسترها دارد.

لوستر آویز کریستالی مدرن

نکات مهم برای خرید لوسترهای مدرن کریستالی آویز

لوسترهای آویز کریستالی مدرن، بهترین انتخاب برای افرادی هستند که به جز نورپردازی لوستر، به زیبایی آن هم اهمیت می دهند. مهم ترین ویژگی این لوسترها، آویز بودن ریسه های کریستالی زیبا و درخشان با طرح های پر و پیچ خم از آنها است. مهم ترین فاکتوری که برای خرید این مدل لوستر باید در نظر بگیرید، ارتفاع سقف است. زیبایی این لوسترها در فضاهای کوچک با ارتفاع کوتاه به چشم نمی آید. لوسترهای آویز کریستالی برای خانه های دوبلکس که سقف بلندی دارند، بهترین انتخاب هستند. به طور کلی برای خرید آویزهای مدرن کریستالی، این نکات را فراموش نکنید.

  • نوع کریستال ها
  • بودجه
  • متناسب بودن ارتفاع لوستر با ارتفاع محیط

لوستر آویز کریستالی مدرن

قیمت و خرید لوستر آویز کریستالی مدرن وارداتی

لوسترهای آویز کریستالی مدرن وارداتی به‌دلیل طراحی‌های بی‌نظیر و کیفیت بالا، گزینه‌ای بسیار محبوب برای دکوراسیون پذیرایی و فضاهای لوکس هستند. قیمت این لوسترها بسته به عوامل مختلفی مانند ابعاد، تعداد کریستال‌ها، جنس و برند تولیدکننده متفاوت است. به‌طور کلی، لوسترهای وارداتی کریستالی به‌دلیل استفاده از متریال‌های مرغوب و طراحی‌های منحصربه‌فرد، در مقایسه با نمونه‌های داخلی قیمت بالاتری دارند.

معمولاً قیمت این لوسترها از حدود ۱۰ میلیون تومان شروع شده و می‌تواند به بیش از ۵۰ میلیون تومان برای مدل‌های بزرگ و پرجزئیات برسد. با این حال، سرمایه‌گذاری در خرید یک لوستر کریستالی وارداتی، علاوه بر افزایش زیبایی و ارزش دکوراسیون، عمر طولانی و کیفیتی بی‌نظیر را نیز تضمین می‌کند.

برای خرید انواع لوستر وارداتی و خارجی با قیمت مناسب، فروشگاه روشنایی النا یکی از بهترین گزینه‌هاست. این فروشگاه با ارائه مجموعه‌ای گسترده از لوسترهای مدرن، کلاسیک و کریستالی، توانسته نیازهای متنوع مشتریان خود را برآورده سازد. علاوه بر تنوع در محصولات، قیمت‌های رقابتی و خدمات پس از فروش عالی، روشنایی النا را به مکانی مطمئن برای خرید لوستر وارداتی تبدیل کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه، لوستر مد نظر خود را با اطمینان خریداری کنید.

جمع بندی

لوستر آویز کریستالی مدرن با طراحی های خاص خود، جلوه بی نهایت زیبایی به دکوراسیون داخلی می دهند. این لوسترها با توجه به تنوع در مدل و طرح ها، موجب می شوند فضا کاملاً مدرن به نظر برسد. لوسترهای آویز، با توجه به نوع کریستال ها و تعداد شاخه های آویز، قیمت های مختلفی دارند. قبل از خرید آویزهای کریستالی، از بالا بودن کیفیت کریستال های آن مطمئن شوید.

بهترین و شیک ترین مدل های لوستر کریستالی مدرن را می توانید از وبسایت فروشگاه روشنایی النا انتخاب کنید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *