ایده دکوراسیون, چراغ آویز وارداتی, روشنایی, لوستر

قیمت لوستر کریستال خارجی 1403

قیمت لوستر کریستال خارجی 1403

قیمت لوستر کریستال خارجی بسته به فاکتورهای مختلفی است. از سایز لوستر گرفته تا رنگ و جنس بدنه و بخصوص جنس کریستال‌ها، همه عواملی هستند که در قیمت لوستر خارجی کریستالی تاًثیر گذارند. عوامل فوق منجر به ارائه طیف قیمتی متفاوتی در انواع لوستر کریستالی می‌شود. تنوع زیاد قیمت این لوسترهای زیبا در هنگام خرید شاید انتخاب را برایتان کمی مشکل کند، اما ما با این راهنمای جامع قیمت لوستر کریستالی، به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

ویژگی‌های  لوستر کریستال خارجی

لوسترهای کریستال خارجی،کیفیت بسیار بالایی دارند و برای ساخت آنها از بهترین مواد استفاده می‌شود. این لوسترهای باشکوه یکی از المانهای مهم دکوراسیون داخلی هستند و نظر همه را به خود جلب می‌کنند.کیفیت بالای این لوسترها یکی از ویژگی‌های مهم آن می‌باشد. معمولا لوستر‌های خارجی موجود در ایران از وارد شده کشور‌هایی مانند ایتالیا، چین، ترکیه وکره جنوبی هستند. در اینجا به چند مورد از ویژگی‌های این نوع لوسترها اشاره می‌کنیم:

  • کیفیت: یکی از مهمترین ویژگی که باعث شده این لوستر‌ها استحکام بیشتری نسبت به نوع داخلی ‌آن داشته باشند،کیفیت بی نظیر آن‌ها است. مواد به کار رفته درساخت لوستر‌ها ازجمله شیشه، فلز و کریستال باید کیفیت بالایی داشته باشند.
  • طراحی: لوسترهای کریستال خارجی معمولاً دارای طراحی‌های خاص و منحصر به فرد هستند. طراحی خاص این لوسترها جلب توجه و افزایش زیبایی فضا را به همراه دارند.کریستال‌های چشم‌نواز و پرشکوه از خصوصیات بارز این نوع لوسترها است.
  • انواع کریستال‌ها: تنوع کریستال‌های استفاده شده از نوع اروپایی یا ترک، تاثیر بسیار زیادی بر نور‌دهی دارند و جلوه‌های ویژ‌ه‌‌ای بر فضای اطرافمان می‌گذارند. از این رو جنس کریستال‌ها به دلیل کیفیت بی‌نظیرشان باعث شده این لوستر‌ها، گرانتر از نوع ‌های دیگر خود باشد.

قیمت لوستر کریستال خارجی

عوامل موثر بر قیمت لوستر کریستال خارجی

چندین عامل مهم می‌تواند بر قیمت لوستر‌های کریستالی خارجی تاثیرگذار باشد.

  • برند: بسیاری از برندهای معتبر و مشهور مانند برند کوکت، برند بوکی و برند تام دیکسون از جمله برند‌های مشهوری هستند که لوسترهای کریستالی با کیفیت و لوکس را به بازار جهانی عرضه می‌کنند. قیمت این لوسترها به دلیل کیفیت کریستال بکار رفته و نوع برند آن بالا است.
  • هزینه‌های حمل ونقل: علاوه بر هزینه‌های واردات مانند حمل و نقل ، گمرک و بیمه نیز بر قیمت لوسترهای خارجی تاثیرگذار است.
  • کیفیت کریستال: اصلی‌ترین عامل در قیمت لوستر کریستال خارجی ،کریستال بکار رفته در آن است.کریستال‌های با کیفیت، نور را به زیبایی هر چه تمام‌تر منعکس می‌کنند. این کریستال‌های اروپایی از جنس سواروسکی و آسچه است که در مقایسه با نوع ایرانی آن قیمت بالاتری دارند.
  • ظرافت در ساخت: لوسترهای کریستال خارجی با ظرافت و دقت بسیار بالایی ساخته می‌شوند. تراش کریستال‌ها، مونتاژ لوستر‌ها همگی با ظرافت خاصی انجام می‌شود، تا لوستری بدون نقص و ظاهری زیبا و خیره کننده به دست مشتری برسد.

قیمت لوستر کریستال خارجی

جمع بندی

لوستر‌های کریستال خارجی با درخشش خیره کننده خود  فضایی مجلل و دلنشین برایتان به ارمغان می‌آورند. این لوستر‌ها می‌توانند در فضاهای مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار گیرند. لوستر کریستال خارجی با توجه به طراحی منحصر به فرد خود از بارزترین نمونه‌های واراداتی به حساب می‌آید. در این مقاله به جزئیات  قیمت لوستر کریستال خارجی اشاره کردیم، قیمت این لوسترها با توجه به جنس وکریستال بکار رفته درآن متفاوت است.

در هنگام خرید لوستر خارجی باید توجه کرد که نمونه انتخابی مطابق با سلیقه و بودجه شما باشد.  قیمت لوستر‌ کریستال خارجی با توجه به عواملی مانند اندازه، جنس مواد استفاده و همچنین برند سازنده آن  معمولاً در رده‌های قیمتی بالا و متفاوتی قرار می‌گیرد. لوستر‌های کریستال خارجی در بازارهای مختلف با قیمتهایی از چند صد هزار تومان تا چند میلیون به فروش می‌رسند.

برای خرید و اطلاع از قیمت لوستر کریستال خارجی به وبسایت فروشگاه روشنایی النا مراجعه کنید. بی شک زیباترین و با‌کیفیت‌ترین لوسترهای کریستال را می‌توانید از این فروشگاه انتخاب کنید.

سوالات متداول:

1-لوستر کریستال خارجی را از کجا بخریم؟

لوستر کریستال خارجی را می‌توانید از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر تهیه کنید، مجموعه روشنایی النا با همراهی شما عزیزان بهترین لوستر کریستال خارجی را با نازلترین قیمت در اختیارتان قرار می‌دهد.

2-چه عواملی باعث پرفروش شدن این نوع لوسترها شده است؟

عواملی مانند تنوع در طرح، زیبایی و مجلل بودن و کیفیت مواد بکار رفته درآن در پرفروش شدن این نوع لوسترها نقش داشته است.

3-کدام عامل در قیمت لوسترهای کریستال خارجی تاثیرگذار است؟

هزینه های حمل و نقل، نوع کریستال و فلز بکار رفته درآنها در قیمت تاثیر گذار است.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *