چراغ آویز وارداتی, روشنایی, لوستر

قیمت لوستر وارداتی و نکاتی برای خرید هوشمندانه

قیمت لوستر وارداتی و نکاتی برای خرید هوشمندانه

قیمت لوستر وارداتی خارجی به عواملی مانند برند و کشور تولید کننده، جنس، سبک و ابعاد لوستر بستگی دارد. یکی از بهترین و ارازن ترین لوسترهای وارداتی، لوسترهای ساخت کشور چین هستند که علاوه بر داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند. در سال های اخیر واردات لوستر از کشورهای همسایه به خاطر کیفیت بالای این لوسترها، افزایش پیدا کرده است.  اگر قصد خرید یک لوستر شیک و منحصر به فرد وارداتی را دارید، تا انتهای این مطلب از روشنایی النا همراه ما باشید.

ویژگی های لوسترهای وارداتی

لوسترهای وارداتی، درخشش و کیفیت فوق العاده ای دارند و به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند. تولید کنندگان لوسترهای وارداتی برای تولید انواع لوستر به ویژه لوسترهای مدرن، از سیستم های نور پردازی با کیفیت و هوشمند استفاده می کنند. به این ترتیب قیمت لوسترهای وارداتی با توجه به این امکانات، کمی گران تر از سایر لوسترها است. در ادامه به مهم ترین ویژگی های لوسترهای وارداتی اشاره می کنیم.

قیمت لوستر وارداتی

  • مهم ترین ویژگی لوسترهای وارداتی، طراحی و سبک منحصر به فرد این لوسترها است. لوسترهای وارداتی دارای طرح های متنوعی از سبک مدرن تا سنتی و کلاسیک هستند. همین ویژگی باعث فروش بالای این لوسترها شده است.
  • قیمت لوسترهای وارداتی به خاطر استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک بالاتر است. لوسترهای وارداتی دوام و کیفیت بالاتری دارند و به مرور براقیت اولیه خود را از دست نمی دهند.
  • لوسترهای وارداتی از مواد اولیه با کیفیتی تولید می شوند و همین امر موجب دوام بالای این لوسترها شده است.

عوامل موثر در قیمت لوستر وارداتی

انواع لوستر وارداتی را می توانید هم به صورت عمده و هم به صورت تک خریداری کنید. به طور حتم قیمت لوستر وارداتی به طور عمده خیلی پایین تر از خرده فروشی یا قیمت تک است. در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل در قیمت این لوسترها می پردازیم.

  • لوسترهای وارداتی بیشتر از کشورهای همسایه مانند ترکیه و چین به ایران وارد می شوند. قیمت لوستر وارداتی ساخت کشور ترکیه به خاطر کیفیت بالاتر مواد از لوسترهای وارداتی چینی بالاتر است.
  • لوسترهای وارداتی در هر دو سبک مدرن و کلاسیک تولید و وارد بازار ایران می شوند. به طور کلی لوسترهای مدرن با توجه طراحی ساده و بدون تزیینی که دارند، قیمت پایین تری نسبت به لوسترهای سبک کلاسیک دارند. با این توصیف، قیمت لوسترهای وارداتی سبک کلاسیک بیشتر از لوسترهای سبک مدرن است.
  • عامل مهم دیگر در قیمت لوسترهای وارداتی، متریال به کار رفته برای ساخت لوستر است. لوسترهای وارداتی تمام کریستال، جلوه زیبا و منحصر به فردی دارند و به راحتی با همه دکوراسیون ها ست می شوند. جلوه فوق العاده و درخشش بی نظیر این لوسترها، موجب محبوبیت و فروش بالای این لوسترها شده است.
قیمت لوستر وارداتی

لوستر وارداتی با آویز کریستال سبک نئوکلاسیک

خرید جدیدترین و به روزترین انواع لوستر مدرن وارداتی با بهترین قیمت و کیفیت

اگر به دنبال خرید لوستر مدرن وارداتی با بهترین قیمت و کیفیت بالا هستید، می‌توانید به مجموعه روشنایی النا مراجعه کنید. النا با سابقه بیش از دو دهه در زمینه روشنایی و لوسترهای مدرن فعالیت دارد و به عنوان یکی از پیشگامان در این حوزه شناخته می‌شود.

لوسترهای مدرن وارداتی این مجموعه با طراحی‌های جذاب و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می‌شوند. از جنس‌ها و مواد با کیفیت برتر استفاده شده در این لوسترها، به شما اطمینان می‌دهد که محصولات با دوام و با زیبایی طراحی شده‌اند. قیمت مناسب و تنوع در انواع و اشکال لوسترها، این مجموعه را یک گزینه ایده‌آل برای افراز دکوراسیون داخلی منزل، ادارها یا فضاهای تجاری می‌سازد.

روشنایی النا با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی رضایت مشتریان، به عنوان یک برند قابل اعتماد در بازار روشنایی شناخته می‌شود. شما می‌توانید از وبسایت رسمی یا شعبه‌های فروش این مجموعه برای مشاهده و خرید لوسترهای مدرن بازدید کنید.

لوستر وارداتی آویز مدرن COCO

خرید لوستر آویز مدرن COCO

لوستر آویز مدرن ELGO

لوستر آویز مدرن KAYLA

جمع بندی

لوسترهای وارداتی، لوسترهای با کیفیتی هستند و تنوع بالایی در طرح و مدل دارند. با توجه به تنوع بالا در طرح و مدل این لوسترها، لوسترهای وارداتی متناسب با سلیقه های مختلف هستند. لوسترهای وارداتی با قیمت های مختلفی در بازار لوازم روشنایی موجود هستند و شما می توانید این لوسترها را با قیمت های مختلف بخرید.  استعلام از قیمت لوستر وارداتی یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید قبل از خرید این لوسترها انجام دهید.

فروشگاه روشنایی النا با ارائه شیک ترین و جدیدترین لوسترهای وارداتی، یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع لوستر است. برای خرید و مشاهده مدل های مختلف لوستر به وبسایت فروشگاه روشنایی النا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *