روشنایی, لوستر

راهنمای خرید چراغ آویز وارداتی 2024

راهنمای خرید چراغ آویز وارداتی 2024

خرید چراغ آویز وارداتی: می‌خواهید جانی تازه به اتاق شخصی، آشپزخانه، اتاق نشیمن و حتی فضای کسب‌و‌کارتان بدهید؟ انواع چراغ‌ آویز وارداتی شما را به این هدف می‌رسانند. از مدل‌های کلاسیک تا انتزاعی و مدرن، چراغ‌های آویز در بازار لوستر و چراغ سلطنت می‌کنند و چشمان هر بیننده‌ای را در خود ذوب می‌کنند. در این مقاله از النامگ، خرید چراغ آویز وارداتی را مدنظر قرار داده‌ایم تا شما با علم و آگاهی کامل اقدام به خرید کنید. با ما همراه باشید.

انواع چراغ آویز وارداتی

از گذشته تا به حال، چراغ‌ها و لوسترهای آویز نقش مهمی در تکمیل معماری خانه و عمارات ایفا می‌کردند. با گذر زمان و استفاده از متریال‌های جدید نظیر شیشه و آلومینیوم در تولید لوسترها و چراغ‌ها، استفاده از آن‌ها میان تمام اقشار جامعه گسترش یافت و در نتیجه بازار چراغ‌های آویز مجبور شد به طیف وسیعی از سلیقه‌های مصرف‌کنندگان پاسخ دهد. از زمان به بعد، خرید چراغ آویز وارداتی از دغدغه‌های مردان و زنان بوده‌، اما حالا با گسترش بازارِ چراغ‌های آویز این دغدغه تبدیل به نگرانی شده‌است، چراکه انتخاب‌های بی‌شماری در اختیار هر خریدار قرار می‌گیرد.

از انواع چراغ‌های آویز وارداتی که شما می‌توانید از آن‌ها برای روشنایی محیط موردنظرتان استفاده کنید می‌توانیم به مدل‌های کلاسیک، انتراعی، مدرن، دوجداره، شعله‌ای و حلقه‌ای بپردازیم که امروزه از محبوبیت بسیاری برخوردارند. خرید چراغ آویز وارداتی نظیرِ مواردِ گفته‌شده، هرکدام برای مکان به‌خصوصی کاربرد دارند. در ادامه‌ی مقاله، به شما می‌آموزیم که چگونه بهترین خرید ممکن را در حوزه چراغ‌ آویز وارداتی برای خود رقم بزنید.

نکات خرید چراغ آویز وارداتی

قبل از خرید چراغ آویز وارداتی باید بدانید که قصد دارید در چه محیطی از چراغ آویز استفاده کنید. در چیدمان اتاق، شما باید بدانید که بهتر است به سمت استفاده از چراغ آویزهایی حرکت کنید که اندازه‌ای کوچک‌تر دارند و فاصله‌شان از سقف بیشتر است و قابلیت تنظیم نور دارند، چراکه هیچ‌چیز بدتر از این نیست که لوستر اتاقتان آن‌قدر پرنور باشد که هرگز روشنش نکنید!

همچنین برای آشپزخانه نیز به سراغ چراغ آویزهایی بروید که کمتر جلب توجه می‌کنند و بیشتر بر نوردهی کامل متمرکز هستند؛ اما اگر قصد برجسته‌سازی عنصرِ به‌خصوصی نظیر اوپن و یا میزِ خانوادگی دارید، از چراغ‌های آویزهای پهن و طلایی‌رنگ استفاده کنید در ایجاد حال‌و‌هوای صمیمی نیز مؤثر است. برای پذیرایی نیز سعی کنید از آویزهایی استفاده کنید با سادگی طراحی، طراوت و انرژی را برای فضا به ارمغان می‌آورند، نظیر طرح‌های بشقابی و بالشتیِ سفیدرنگ.

سپس به سراغ تطابق معماری بروید. غیرممکن است که ترکیب چراغ آویز وارداتی مدرن با طرح حلقوی، با اثاثیه و معماریِ سنتی جور در بیاید. در نتیجه اگر به دنبال تناسب و گیرایی در محیط هستید، ابتدا معماریِ ساختمان و اثاثیه‌ی مکانی که در آن زندگی و یا کار می‌کنید را بسنجید و سپس به سراغ انتخاب چراغ آویز بروید.

میزان نوردهی را موقع خرید چراغ آویز وارداتی در نظر بگیرید

درباره میزان نوردهی و مصرفِ برق چراغ آویزی که می‌خواهید خریداری کنید مطلع باشید. متأسفانه بعضی چراغ‌ها با وجود مصرف بالا، نوردهی پایینی دارند و شما نیروی برق خانه را صرف جذابیتِ ظاهری چراغ می‌کنید. از آن سو، بسیار چراغ‌هایی هستند که با مصرف پایین و بهره‌مندی از سیستم‌های نوردهی نوین نظیر استفاده از SMDها، با کمترین مصرفِ برق ممکن برای شما روشنایی مطلوب را به ارمغان می‌آورند.

در انتها نیز می‌توانید به سراغ مواردی نظیر رنگ، وزن، اندازه و قیمتِ محصول بروید. اگر به دنبال تغییر مداوم حال‌و‌هوا در محیط هستید، به سراغ لوسترها و چراغ‌هایی بروید که از قابلیت تغییر رنگ نور بهره‌مندند. در آخر، از سلیقه‌ و ایده‌های خودتان غافل نشوید و بدانید که گاهی خوب است در استفاده از چیدمان جدید نظیر ملحقات روشنایی، کمی خطر کنید.

خرید چراغ آویز وارداتی

خرید چراغ آویز وارداتی

خرید چراغ آویز وارداتی باید با دقت انجام شود، چراکه در افزایش گیرایی محیطِ کار و راحتیِ محیطِ زندگی نقش مؤثری ایفا می‌کنند. ما در گروه روشنایی اِلِنا بهترین چراغ‌های وارداتی را از معتبرترین تولیدکنندگان خارجی نظیر ترکیه و ایتالیا، با منصفانه‌ترین قیمت‌ها و بهترین خدمات در اختیار شما قرار می‌دهیم. به محض ثبت سفارش، چراغ آویز موردنظرتان را با امن‌ترین بسته‌بندی ممکن، در کمترین زمان به دست شما می‌رسانیم و به شما این فرصت را نیز می‌دهیم که از خدمات پس از فروش شگفت‌انگیز نظیر عودت محصول تا پس از هفت روز به همراه هزینه‌ی خرید بهره‌مند شوید.

همچنین ما مشاوره 24 ساعته در حوزه‌ی مشاوره و راهنمایی خرید چراغ آویز وارداتی را با هزینه رایگان در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانیم بهترین تجربه‌ی خرید چراغ آویز وارداتی را برای شما رقم بزنیم. برای ارتباط با کارشناسان ما، با شماره 02166712475 تماس بگیرید.

سوالات متداول

چراغ آویز وارداتی چند نوع داره؟

امروزه چراغ‌ آویزهای وارداتی از تنوع گسترده‌ای در بازار بهره‌مندند و از مدل‌های کلاسیک تا انتزاعی و مدرن، انتخاب‌های بی‌شماری در اختیار شما قرار می‌دهند.

چه نکاتی رو در تهیه چراغ آویز وارداتی رعایت کنم؟

تطابق معماریِ چراغ آویز با معماری ساختمان و محیط را در نظر داشته باشید. به جنس و وزن چراغ آویز توجه داشته باشید و به سمت چراغ‌هایی بروید که با لامپ‌های کم‌مصرف می‌تابند و نورِ مناسب چشم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

از کجا چراغ آویز وارداتی بخرم؟

گروه روشنایی اِلِنا با ارائه‌ی بهترین محصولات در قالب بهترین خدمات، به‌صرفه‌ترین و بهترین مرکز خرید چراغ آویز و لوسترهای روشنایی به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *