چراغ آویز وارداتی, روشنایی, لوستر

راهنمای خرید لوستر خارجی در تهران

راهنمای خرید لوستر خارجی در تهران

خرید لوستر خارجی در تهران به سهولت امکان پذیر است. این لوسترها در تنوع بالایی وارد بازار می شوند که  علاوه بر تأمین روشنایی، به زیبایی و شکوه محیط نیز می‌افزایند. همین گستردگی تنوع سبب شده تا انتخاب از میان آن‌ها می‌تواند کار دشواری باشد.  این موضوع سبب شده تا امروز در مجله روشنایی النا، درباره نحوه خرید از فروشگاه لوستر وارداتی با یکدیگر صحبت کنیم. با خواندن مطالب زیر میتوانید اطلاعات جالبی را درباره انواع لوستر خارجی، بهترین لوستر فروشی تهران، قیمت و خرید لوسترهای خارجی کسب کنید.

مهم ترین انواع لوسترهای خارجی در تهران کدامند

انواع لوستر خارجی را می‌توان بر اساس سبک طراحی، جنس، اندازه و تعداد لامپ به انواع مختلفی تقسیم کرد. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین انواع لوسترهای خارجی می‌پردازیم:

  • لوستر کلاسیک : لوسترهای کلاسیک را میتوان جز پرطرفدارترین انواع لوسترهای خارجی در تهران . این لوسترها معمولاً از جنس برنز یا کریستال ساخته می‌شوند و دارای طراحی‌های پر زرق و برق و مجلل هستند.
  • لوستر مدرن : این لوسترها، نورپردازهای محبوب برای دکوراسیون‌های مدرن هستند. آنها از جنس فلز، شیشه یا پلاستیک ساخته می‌شوند و دارای طراحی‌های ساده و مینیمالیستی هستند.
  • لوستر فانتزی : لوسترهای فانتزی از جمله لوسترهای منحصر به فرد می باشند. این لوسترها معمولاً از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند و دارای طراحی‌های جالب هستند.
  • لوسترهای صنعتی : آنها لوسترهای محبوب برای دکوراسیون‌های صنعتی هستند. این لوسترها معمولاً از جنس فلز ساخته می‌شوند و دارای طراحی‌های ساده و کاربردی هستند.

لازم به ذکر است که لوسترهای نام برده شده در بالا از کشورهایی مانند چین، ایتالیا، فرانسه و اتریش وارد ایران می شوند و از جنس های مرغوب ساخته می شوند آنها با توجه به سبک ونوعی که دارند، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

لوستر خارجی در تهران

محدوده قیمت لوسترهای خارجی

قیمت لوسترهای خارجی بسته به عوامل مختلفی مانند برند، کیفیت، جنس، اندازه و تعداد لامپ متفاوت است. به طور کلی، لوسترهای کلاسیک خارجی گران‌تر از لوسترهای مدرن و فانتزی هستند. برای درک بهتر محدوده قیمت لوسترهای خارجی، می‌توان آن‌ها را به سه گروه اصلی تقسیم کرد:

لوسترهای ارزان قیمت خارجی معمولاً از جنس پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند و دارای طراحی ‌های ساده و بدون زرق و برق هستند. قیمت این لوسترها معمولاً از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

لوسترهای با قیمت متوسط هم جنس شان از برنز، کریستال یا شیشه است. آنها دارای طراحی‌ های مدرن یا کلاسیک هستند. قیمت این لوسترها از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان در حال تغییر است.

لوسترهای گران قیمت خارجی در تهران از جنس برنز یا کریستال ساخته می‌شوند و دارای طراحی‌های بسیار مجلل هستند. قیمت این لوسترها  از چند ده میلیون تومان شروع می شود تا چند میلیارد ادامه پیدا میکند.

لوستر خارجی در تهران مدرن اس ام دی

لوستر خارجی مدرن اس ام دی

راهنمای خرید لوستر خارجی از تهران

برای خرید لوستر خارجی در تهران، باید سبک دکوراسیون داخلی خود را در نظر بگیرید. لوستر باید با سبک دکوراسیون داخلی شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال، برای دکوراسیون‌های مدرن، لوسترهای مدرن و برای دکوراسیون‌های کلاسیک، لوسترهای کلاسیک انتخاب کنید.

البته این تمام ماجرا نیست. برای داشتن خریدی ایده آل موارد زیر را بررسی کنید.

اندازه فضا و لوستر را بررسی کنید

میزان فضایی که لوستر در آن قرار می‌گیرد را در نظر بگیرید. اندازه لوستر باید متناسب با فضایی باشد که در آن قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، برای فضای‌های کوچک، لوسترهای کوچک و برای فضای‌های بزرگ، لوسترهای بزرگ انتخاب کنید.

به جنس لوستر خارجی توجه کنید

جنس لوستر را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. لوسترهای خارجی از جنس‌های مختلفی مانند برنز، کریستال، فلز، شیشه و پلاستیک ساخته می‌شوند. جنس لوستر بر روی قیمت آن تأثیرگذار است. شما باید به دنبال لوستری با جنس مرغوب و ماندگار باشید.

 تعداد لامپ های لوستر را در نظر بگیرید

به تعداد لامپ‌های لوستر توجه کنید. تعداد لامپ‌های لوستر بر روی میزان روشنایی آن تأثیرگذار است. اگر فضای شما بزرگ است، باید لوستر با تعداد لامپ‌های بیشتر انتخاب کنید. در زمان خرید سراغ لامپ های کم مصرف با ماندگاری بالا بروید.

لوستر خارجی در تهران

برای انتخاب یک لوستر مدرن خارجی باید به چه نکاتی توجه کرد

در هنگام خرید لوستر خارجی مدرن، ابتدا باید فضایی که قرار است لوستر آنجا نصب شود را در نظر گرفت. لوسترهای مدرن هم با رشته های بلند کریستالی و هم در مدل های ساده طراحی و تولید می شوند. انتخاب مدل لوستر به سلیقه شخصی شما و همچنین نوع دکوراسیون بستگی دارد. انواع لوستر مدرن، به راحتی با فضای خانه های مدرن هماهنگ می شوند. این لوسترهای جذاب در بخش های مختلف خانه از جمله اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه قابل استفاده هستند. در ادامه به مهم ترین نکات در خرید این لوستر اشاره می کنیم.

  • هماهنگی لوستر خارجی مدرن با سبک معماری خانه
  • متناسب بودن ابعاد محیط با ابعاد لوستر مدرن
  • امکان استفاده از لوستر مدرن در محیط هایی با نور کم
  • در نظر گرفتن میزان روشنایی لوستر
  • توجه به ویژگی های لوستر با توجه به نیازهای خود

از بهترین لوستر فروشی تهران خرید کنید.

بهترین لوستر فروشی تهران را بشناسید.  فروشگاه لوستر وارداتی و روشنایی النا به علت برخورداری از امکانات ویژه مانند ارائه محصولات باکیفیت، قیمت مطلوب و گارانتی به خوبی میتواند انتظارات شما را برآورده سازد. همچنین برای خرید لوسترهای خارجی ساده با قیمت مناسب، میتوانید به مراکز حراج لوستر در تهران هم مراجعه کنید. از طریق جستجو در اینترنت یا پرس و جو از فروشنده ها میتوانید این مراکز را شناسایی کنید.

لوستر وارداتی آویز مدرن COCO

خرید لوستر آویز مدرن COCO

لوستر آویز مدرن ELGO

لوستر آویز مدرن KAYLA

نتیجه‌گیری

لوسترهای خارجی می‌توانند زیبایی و شکوه خاصی به محیط ببخشند. با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله، می‌توانید لوستر خارجی مناسب با نیاز و بودجه خود را انتخاب کنید. مجموعه روشنایی النا با ارائه انواع لوستر خارجی در قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر گام موثری را در راستای رفع نیازها و انتظارات مشتریان برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *