چراغ آویز وارداتی, روشنایی, لوستر

راهنمای جامع خرید لوستر آشپزخانه خارجی 2024

راهنمای جامع خرید لوستر آشپزخانه خارجی 2024

با خرید یک لوستر آشپزخانه خارجی، علاوه بر نورپردازی عالی، آشپزخانه ظاهر جذاب و شیکی پیدا می کند. لوسترهای یکی از مهم ترین المان های دکوراسیون بخش های مختلف خانه از جمله آشپزخانه هستند و با نصب آنها فضای آشپزخانه لوکس می شود. در این مطلب از روشنایی النا، قصد داریم به نکاتی ساده ولی کاربردی در مورد خرید لوستر آشپزخانه اشاره کنیم. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

فاکتورهای مهم برای انتخاب لوستر آشپزخانه خارجی

انواع لوستر آشپزخانه خارجی، با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارند، بسیار پرفروش هستند. این لوسترهای خارجی، از بهترین متریال هستند و برای ساخت آنها از جدیدترین فناوری روز دنیا استفاده می شود. با این وجود برای انتخاب لوستر آشپزخانه باید به نکاتی که به آنها اشاره می شود، توجه کنید.

خرید لوستر آشپزخانه خارجی

لوستر آشپزخانه خارجی و وارداتی سبک روستیک

  • قبل از خرید لوستر آشپزخانه وارداتی، سبک و طرح کلی آشپزخانه را در نظر بگیرید و لوستری متناسب با سبک محیط انتخاب کنید. سبک کلی آشپزخانه با توجه به رنگ و مدل کابینت ها و مدل میز آشپزخانه مشخص می شود.
  • وجود تناسب بین ارتفاع لوستر و ارتفاع سقف آشپزخانه، نکته مهم دیگر در زمان خرید لوستر برای آشپزخانه است. قبل از خرید لوستر ارتفاع و ابعاد آشپزخانه را در اندازه بگیرید، این کار در انتخاب لوستر مناسب به شما کمک می کند.
  • لوسترهای آشپزخانه خارجی در مدل های مختلف آویز، خطی، سقفی و ده ها مدل دیگر در بازار روشنایی وجود دارند. اگر آشپزخانه شما سقف بلندی دارد، می توانید از لوسترهای خطی آویز در این فضا استفاده کنید.
  • برای هماهنگی بیشتر در فضای آشپزخانه، می توانید شکل هندسی لوستر را متناسب با شکل محیط انتخاب کنید. برای آشپزخانه هایی با میز مربع، بهترین انتخاب لوسترهایی با شکل هندسی مربع هستند.
لوستر آویز مدرن Lola 1R
لوستر آویز مدرن Silvia
لوستر سقفی مدرن SERIN-C2R
لوستر سقفی مدرن SERIN-C
لوستر آویز مدرن VIZO-3R
لوستر آویز مدرن VERONI

بهترین لوستر آشپزخانه چه ویژگی هایی دارد

بهترین لوستر خارجی آشپزخانه، لوستری است که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد. با نصب این لوسترها می توانید ارتفاع مناسبی برای استفاده از روشنایی نور لوستر برای خود در نظر بگیرید. هم چنین مناسب ترین لوستر برای آشپزخانه، نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. در غیر این صورت فضای آشپزخانه نا مرتب دیده می شود.

  • لوسترهایی با قابلیت پخش نور ملایم، از بهترین مدل های لوستر برای فضای آشپزخانه هستند. فرقی نمی کند لوستری که انتخاب می کنید چه سبکی دارد ولی نباید نور را به طور مستقیم پخش کند؛ چون نور مستقیم چشم ها را اذیت می کند. لوسترهای وارداتی آشپزخانه با پخش غیر مستقیم و ملایم نور، نور مناسبی در آشپزخانه ایجاد می کنند.
  • مناسب ترین لوستر برای آشپزخانه هایی با دکوراسیون چوبی، لوسترهای چوبی جذاب هستند. لوسترهای چوبی با طراحی خاص و بی نظیرشان، محیطی گرم و صمیمی در فضای آشپزخانه ایجاد می کنند.
  • در زمان انتخاب لوستر آشپزخانه خارجی، طرح و رنگ کابینت ها را فراموش نکنید. البته رنگ لوستر نباید دقیقا به رنگ کابینت های آشپزخانه باشد، بلکه باید با آن هارمونی داشته باشد. برای آشپزخانه هایی با کابینت های روشن مانند کرم، سفید و طوسی، لوسترهایی با بدنه طلایی یا نقره ای می تواند بهترین انتخاب باشد.

خرید لوستر آشپزخانه خارجی

لوستر آویز مدرن SERIN

بهترین برندهای لوستر خارجی در بازار ایران

بهترین لوستر خارجی در ایران

در بازار ایران برندهای معتبری به عنوان لوستر خارجی به فروش میرسند که در زیر 8 برند معتبر لوستر خارجی را معرفی میکنیم:

  1. برند باکارات
  2. برند تام دیکسون
  3. برند مسیرو
  4. برند باچی
  5. برند نمو
  6. برند کوکت
  7. برند پینچ
  8. برند بوکی

جمع بندی

معمولاً در فضای آشپزخانه از لوسترهای تقریباً ساده استفاده می شود مگر این که طراحی آشچزخانه خیلی لوکس همراه با دکوراسیونی کلاسیک باشد. البته در آشپزخانه هایی با دکوراسیون کلاسیک هم از لوسترهای مجلل و چند طبقه استفاده نمی شود. در حال حاضر انواع لوستر آشپزخانه خارجی با طراحی های شیک و منحصر به فرد در مدل های آویز در بازار موجود هستند. این لوسترها را علاوه بر سقف آشپزخانه می توانید در بالای اپن یا جزیره آشپزخانه نصب کنید.

جدیدترین و شیک ترین لوسترهای آشپزخانه را در طرح ها و مدل های مختلف می توانید از قفروشگاه روشنایی النا بخرید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

آیا لوستر آشپزخانه‌های خارجی با استانداردهای ایمنی بین‌المللی سازگار هستند؟

بله، بیشتر لوسترهای آشپزخانه خارجی با استفاده از مواد با کیفیت و مطابق با استانداردهای ایمنی بین‌المللی ساخته می‌شوند.

آیا لوسترهای آشپزخانه خارجی مقاوم در برابر شرایط محیطی هستند؟

بله، بسیاری از لوسترهای آشپزخانه خارجی با طراحی‌ها و مواد مقاوم در برابر رطوبت، گرد و غبار و حتی دمای بالا ساخته می‌شوند.

آیا نصب و استفاده از لوسترهای آشپزخانه خارجی ساده است؟

بله، اکثر لوسترهای آشپزخانه خارجی با دستورالعمل نصب کامل و آسان عرضه می‌شوند و معمولاً به راحتی قابل نصب و استفاده هستند.

آیا می‌توان لوستر آشپزخانه خارجی را با دکور آشپزخانه‌ی خود هماهنگ کرد؟

بله، با وجود تنوع طراحی‌ها و سبک‌ها، می‌توانید لوستر آشپزخانه‌ی خارجی را با دکوراسیون و سلیقه شما هماهنگ کنید.

آیا لوسترهای آشپزخانه خارجی قابلیت تعمیر و نگهداری دارند؟

بله، اکثر لوسترهای آشپزخانه خارجی قابلیت تعمیر و نگهداری دارند و قطعات جایگزین آن‌ها در صورت نیاز در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *