چراغ آویز وارداتی, دکوراسیون, روشنایی, لوستر

راهنمای کاربردی برای انتخاب و نصب انواع لوستر شیک وارداتی در منزل یا محیط کار

راهنمای کاربردی برای انتخاب و نصب انواع لوستر شیک وارداتی در منزل یا محیط کار

یکی از بزرگترین دغدغه‌های افرادی که قصد خرید لوستر شیک وارداتی را دارند، این است که چگونه باید بهترین لوستر را انتخاب و نصب کرد. فرآیند انتخاب لوستر شیک وارداتی اهمیت زیادی دارد، چراکه شما باید بهترین لوستر موجود در بازار را برای خود انتخاب کنید. این موضوع بدین معناست که جای زیادی برای ریسک ندارید، در نتیجه باید از اصلی‌ترین اصول‌های انتخاب لوستر شیک وارداتی آگاه باشید. ما در این مقاله از گروه روشنایی النا به بررسی همین موضوع پرداخته‌ایم و روش نصب این لوسترها را هم با هم مرور کرده‌ایم.

انواع لوستر شیک وارداتی

انواع لوستر شیک وارداتی معمولاً از کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، و کریستال‌های شهیر جهانی مانند اسکله‌های جنوب شرق آسیا و چین به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. این لوسترها با طراحی‌های منحصر به فرد و استفاده از مواد با کیفیت بالا، جذابیت و شکوه خاصی به فضا می‌بخشند.

لوستر شیک وارداتی

لوسترهای شیک وارداتی معمولاً از انواع مختلف مواد ساخته می‌شوند، از جمله کریستال، شیشه، فلز، و گاهی حتی مواد طبیعی مانند چوب یا پوشش‌هایی مانند پوست و مواد بافته شده. طراحی‌های این لوسترها نیز بسیار متنوع است، از ساده تا بسیار پیچیده و دست‌کاری شده، که هر کدام می‌توانند به دکوراسیون داخلی یک فضا جلوه ویژه‌ای ببخشند.

با وجود اینکه لوسترهای وارداتی معمولاً قیمت‌های بالایی دارند، اما با توجه به زیبایی، کیفیت و شکوهی که به فضا می‌بخشند، اغلب مورد توجه مشتریان با سلیقه و دارای سلیقه در دنیای دکوراسیون داخلی قرار می‌گیرند.

انتخاب لوستر شیک وارداتی

هنگام انتخاب لوستر شیک وارداتی باید پنج نکته اساسی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول بازار را برای خود انتخاب کنید:

جنس لوستر

امروزه لوسترها در انواع متریال‌ها نظیر فلز، کریستال، شیشه و چوب تولید می‌شوند. شما هنگام خرید لوستر باید توجه زیادی به جنس لوستر داشته باشید. انواع متریال‌ها می‌توانند وزن و یا دوام متفاوتی داشته باشند. برای مثال دوام فلز بالاست اما سنگین است، از آن سو دوام شیشه کمتر است و زود لک می‌شود، اما زیبا و سبک است.

سایز لوستر

سایز لوستری که خریداری می‌کنید به طور مستقیم با سایز محیط موردنظر در ارتباط است. سعی کنید برای محیط‌هایی نظیر آشپزخانه، لوسترهایی خریداری کنید که بزرگ‌تر باشند و بتوانند کل محیط را روشن کنند. همین موضوع برای پذیرایی هم صدق می‌کند، اما زمانی که نوبت به اتاق‌خواب‌ها می‌رسد باید به سراغ استفاده از لوسترهای کوچک‌تر بروید.

ارتفاع لوستر

ارتفاع متفاوت لوسترها باعث تغییر کاربرد آن‌ها می‌شود. برای مثال لوسترهایی که ارتفاع زیادی از سقف دارند برای استفاده بالای میزهای ناهارخوری مناسب هستند. این درحالی‌ست که لوسترهایی با ارتفاع کم برای نصب در محیط‌هایی نظیر پذیرایی و اتاق کاربرد دارند.

روشنایی لوستر

میزان روشنایی لوستر نکته بسیار مهمی‌ست. اگر به سراغ لوسترهایی بروید که به علت طرح و یا ویژگی‌هایش نور کمی منتشر می‌کند، رسماً پول خود را دور ریخته‌اید! در عوض می‌توانید به سراغ لوسترهایی بروید که استعداد نوردهی بالایی دارند و حتی ویژگی‌هایی نظیر تغییر نور از طریق کنترل را در خدمت شما می‌گذارند.

کاربرد لوستر

شما نمی‌توانید لوستری که مناسب پذیرایی است را خریداری کنید، اما آن را در اتاق‌خواب نصب کنید! چنین موضوعی باعث ایجاد تضاد آزاردهنده در محیط می‌شود و به طور چشمگیری گیرایی دکوراسیون را کاهش می‌دهد. قبل از انتخاب لوستر شیک وارداتی خود، حتماً مطمئن شوید که این لوستر را برای مکان درستش خریداری می‌کنید.

نصب لوستر وارداتی

نصب لوستر مراحلی دارد که بهتر از آن‌ها را به ترتیب رعایت کنید تا بتوانید لوستر خود را به بهترین شکل نصب کنید. شما ابتدا باید لوستر قدیمی را از سقف جدا کنید. حالا قلاب لوستر را نصب کنید و سپس سیم برق لوستر را وصل کنید. شما برای نصب لوسترهای دوپل، باید از یک ترمینال سه‌تایی استفاده کنید و برای نصب لوستر تک‌پل، از ترمینال دوتایی بهره‌مند شوید. اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید لوستر را به تنهایی نصب کنید، می‌توانید با کارشناسان النا به شماره‌ی 02166712475 تماس بگیرید.

سؤالات متداول

چطوری لوستر شیک بخرم؟

شما برای خرید لوستر شیک وارداتی باید چند نکته را در نظر داشته باشید. برای مثال باید مطمئن شوید که سایز، ارتفاع و نوردهی لوستری که انتخاب کرده‌اید مناسب فضای موردنظر منزل شماست.

از کجا لوستر شیک بخرم؟

شما برای خرید انواع لوستر شیک وارداتی در انواع طرح‌ها و قیمت‌ها، می‌توانید به فروشگاه گروه روشنایی النا مراجعه کنید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *