روشنایی, لوستر

راهنمای خرید لوستر خاص شیک و وارداتی

راهنمای خرید لوستر خاص شیک و وارداتی

استفاده از خرید لوستر خاص شیک و وارداتی و استفاده از آن حق شماست! در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم چیزی شبیه یک دفترچه‌ی راهنماییِ کامل را تهیه کنیم تا شما راحت‌تر از قبل بتوانید لوستری که دلتان می‌نشیند را پیدا کنید. امروزه خرید لوستر خاص معیارهای مشخصی دارد که باید به آن‌ها توجه لازم را داشته باشید. با مجله روشنایی گروه روشنایی النا تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اولین قدم: شناختن انواع سبک‌های طراحی

لوسترها تاریخی طولانی از همراهی با انسان‌ها دارند. از زمان حکومت پادشاهانِ قرون وسطی در اروپا تا به همین امروز، لوسترها کماکان به حیات خود ادامه داده‌اند و حتی بسیار بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده‌اند. از حدود پنجاه سالِ پیش، کم‌کم سبک‌های جدید در حوزه لوسترسازی پا به میدان گذاشتند. نتیجه این شد که امروز شاهد طیف وسیعی از طراحی لوستر در بازار هستیم که هر کدام از آن‌ها برای یک سلیقه و دکوراسیون مناسب است. اولین قدمی که شما باید برای خرید لوستر خاص بردارید، شناختن تمام سبک‌های طراحی لوستر است.

خرید لوستر خاص وارداتی

  • سبک کلاسیک: سبک‌های کلاسیک، محبوب‌ترین سبک لوسترسازی به شمار می‌روند. در تولید این لوسترها از طرح‌های چشمگیر و تماشایی استفاده می‌شود که وقار و احترام را برای محیط زندگی به ارمغان می‌آورد. انواع شاخه‌ای و طبقاتی، از انواع طراحی سبک کلاسیک به شمار می‌روند.
  • سبک نئوکلاسیک: پس از اینکه برای مدتی محبوبیت سبک کلاسیک افت کرد، شیوه طراحی نئوکلاسیک پا به میدان گذاشت. در این سبک طراحی از معادلات دقیق ریاضی برای طراحی لوستر استفاده می‌شود و تولیدکنندگان سعی می‌کنند که تعادل و توازن را در ساخت لوستر پیاده کنند.
  • سبک سلطنتی: اگر که به دنبال ایجاد حس شکوه و قدرت در محیط زندگی و یا محل کار خود هستید، لوستر سلطنتی بهترین انتخاب برای شما است. در طراحی این لوسترها، از طرح‌های پیچیده و تماشایی استفاده می‌شود.
  • سبک روستیک: لوستر خاص روستیک، بینندگان را به یاد طراحی‌های ساده و صمیمانه‌ی روستایی می‌اندازد. در طراحی این لوسترها از چوب و فلز استفاده می‌شود تا یادآور معماری دوستانه روستایی باشد.
  • سبک مدرن: سبک مدرن چند دهه بیشتر قدمت ندارد، اما محبوبیتی کم‌نظیر در حوزه لوستر دارد. در طراحی لوستر خاص مدرن از عناصر مدرن نظیر طراحی‌های خطی و انتزاعی استفاده می‌شود و بر روی میزان نوردهی بالا تأکید می‌شود.
لوستر آویز مدرن NEXI
لوستر آویز مدرن JINO-2R
لوستر آویز مدرن Lola 2R
لوستر آویز مدرن RICCO
لوستر آویز مدرن LUNA

شناخت عوامل تأثیرگذار بر کیفیت لوستر خاص

اگر به دنبال یک لوستر خاص هستید، باید عوامل کیفیت را بشناسید. بعد از اینکه سبک موردعلاقه‌تان را از میان طیف وسیع لوسترهای موجود انتخاب کردید، باید بدانید که چه عواملی بر کیفیت خرید لوستر خاص شما تأثیرگذارند.

  1. جنس: امروزه برترین لوسترهای حوزه روشنایی، از جنس فلز و آلومینیوم تولید می‌شوند. مدل‌های لوکس‌تر و تماشایی‌تر نیز بیشتر از متریال کریستال استفاده می‌کنند. خوب است بدانید که استفاده از هرکدام از این متریال‌ها در لوسترها، کیفیت را برای شما گارانتی می‌کند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که به سمت خرید لوسترهایی بروید که یا از فلز تولید شده‌اند، و یا از آلومینیوم و کریستال.
  2. کشور تولیدکننده: امروزه بهترین کشورهای تولیدکننده در بازار لوستر ایران شامل ترکیه، کره‌جنوبی و تایوان است. هنگام خرید لوستر خاص، خوب است که به کشور تولیدکننده نیز توجه کنید.
  3. لامپ‌ها: هرچند که مشتریان می‌توانند خودشان لامپ‌های جدا برای لوسترها خریداری کنند، اما بعضی از لوسترها لامپ‌هایی دارند که از طراحی اصلی لوستر جدا نمی‌شود. خوب است که به نوع لامپ‌های مورداستفاده در لوستر خاص توجه داشته باشید. امروزه بهترین نوع لامپ‌ها، لامپ‌های SMD هستند که کمترین میزان مصرف برق و بیشترین میزان نوردهی را دارند.
  4. میزان نوربخشی: نمی‌توانید دل خودتان را به طراحی‌های تماشایی خوش کنید و هیچ نوری صاحب نشوید! قبل از خرید لوستر خاص، خوب است که از میزان نوربخشی آن اطمینان حاصل کنید.
  5. طراحی: خاص‌ترین لوسترها، لوسترهای مدرن هستند. طراحان این لوسترها به شکلی جسورانه اقدام به ترکیب سبک‌های مختلف طراحی در حوزه لوستر می‌کنند که باعث می‌شود چشمگیرترین و منحصربه‌فردترین لوسترهای جهان خلق شود.

خرید لوستر خاص شیک و وارداتی

خرید لوستر خاص

در نهایت، شما باید به دنبال یک فروشگاه قابل‌اعتماد برای خرید لوستر خاص باشید. امروزه با گسترش اینترنت، خرید اینترنتی لوستر خاص بسیار آسان شده است. هدف ما از تأسیس گروه روشنایی النا، تأمین جدیدترین لوسترهای خاص و مدرن خارجی برای مشتریانِ عزیز بوده است. مفتخریم اعلام کنیم که امروز، منحصربه‌فردترین و خاص‌ترین لوسترهای بازار روشنایی ایران را برای مشتریان تأمین کرده‌ایم. ما در گروه روشنایی النا، جدیدترین و خاص‌ترین لوسترها را در غالب بهترین خدمات به شما عرضه می‌کنیم. برای مشاهده محصولات ما در حوزه لوستر، می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

لوستر آویز مدرن Lola 1R
لوستر آویز مدرن Silvia
لوستر سقفی مدرن SERIN-C2R
لوستر سقفی مدرن SERIN-C
لوستر آویز مدرن VIZO-3R
لوستر آویز مدرن VERONI

سوالات متداول

چطوری لوستر خاص پیدا کنم؟

پیدا کردن لوستر خاص چند مرحله دارد. شما ابتدا باید از انواع سبک‌های طراحی لوستر آگاه شوید و سپس عوامل تأثیرگذار بر کیفیت لوستر را بشناسید و در آخر، فروشگاهی مناسب برای خرید لوستر خاص را پیدا کنید.

لوستر خاص چه قیمتی داره؟

قیمت لوسترها به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به طور کلی می‌توانیم چیزی در حدود 1 تا 15 میلیون تومان را برای خرید لوستر خاص در نظر داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *