ایده دکوراسیون, چراغ آویز وارداتی, دکوراسیون, روشنایی, لوستر

خرید جدیدترین و به روز ترین لوسترهای وارداتی

خرید جدیدترین و به روز ترین لوسترهای وارداتی

لوسترهای وارداتی، انتخاب اول کسانی است که به درخشش و گیرایی محیط زندگی خود اهمیت می‌دهند. سال‌های زیادی از زمانی که اولین لوسترها وارد خانه‌های ما شدند می‌گذرد. امروزه بهترین نمونه‌های این عناصر تماشایی دکوراسیون توسط باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان خارج از کشور تولید می‌شوند. ما نیز در این مقاله از گروه روشنایی النا تصمیم گرفته‌ایم به سراغ بررسی جدیدترین و به روزترین لوسترهای وارداتی امسال بپردازیم و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها را با یکدیگر مرور کنیم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اهمیت انتخاب لوستر وارداتی

یکی از ویژگی‌های مهم لوسترهای وارداتی که مدل‌های ایرانی از آن محروم‌اند، تنوع طراحی است. لوسترهای وارداتی در انواع طراحی‌های مدرن و مینیمال تولید می‌شوند که چهره‌ای بسیار گیرا و دلچسب برای محیط زندگی ما به ارمغان می‌آورند. هنگام خرید لوستر وارداتی خوب است مدل‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر هماهنگی با دکوراسیون خانه‌ی شما، با طراحی به‌خصوصشان انرژی مثبت را در محیط زندگی شما به جریان می‌اندازند. در نتیجه، باید به دنبال بهترین و جدیدترین مدل‌های لوستر وارداتی باشید که در ادامه‌ی همین مطلب به شما معرفی‌شان کرده‌ایم.

بهترین لوسترهای وارداتی

برای خرید لوستر وارداتی و خارجی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید لوستر وارداتی و خارجی، توجه به انواع مختلف نکات مهم است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • کیفیت مواد و جنس لوستر: از آنجا که لوسترهای وارداتی ممکن است با مواد متفاوتی ساخته شوند، اطمینان حاصل کنید که از مواد با کیفیت و با دوام استفاده شده باشد، به ویژه از جنس کریستال و فلزات مانند استیل یا برنج.
  • طراحی و استایل: با توجه به سلیقه و استایل دکوراسیون داخلی خود، یک لوستر با طراحی و استایلی که با محیط شما هماهنگ باشد را انتخاب کنید، آیا می‌خواهید یک لوستر کلاسیک، مدرن یا روستیک داشته باشید؟
  • اندازه و ابعاد لوستر: قبل از خرید، اندازه و ابعاد لوستر را با ابعاد فضایی که می‌خواهید آن را در آن نصب کنید مقایسه کنید، مطمئن شوید که لوستر اندازه مناسبی برای فضای مورد نظر شما دارد.
  • منبع نور: مطمئن شوید که لوستر دارای منبع نور با کیفیت و بازتاب مناسبی است که نور مناسبی را در فضا پخش کند، همچنین به امکانات هوشمندی مانند کنترل از راه دور نیز توجه کنید.
  • مدت زمان تحویل و گارانتی: قبل از خرید، مطمئن شوید که مدت زمان تحویل مشخص است و شرایط گارانتی به شکل کامل برای شما توضیح داده شده است.
  • قیمت و هزینه‌های اضافی: به طور کلی، قیمت لوسترهای وارداتی ممکن است بالاتر از محصولات داخلی باشد، بنابراین قیمت را با کیفیت و ارزش محصول مقایسه کنید و در نظر داشته باشید که هزینه‌های اضافی مانند هزینه حمل و نقل و گمرک نیز وجود دارد.

جدیدترین لوسترهای وارداتی

اگر قصد خرید هر نوع لوستر وارداتی را دارید، باید با جدیدترین محصولات این حوزه آشنا باشید تا بتوانید بهترین خرید ممکن را برای خود رقم بزنید.

لوستر مدل COCO

لوستر آویز مدرن COCO از لوسترهای وارداتی

لوستر آویز مدرن COCO از لوسترهای وارداتی

یکی از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع لوستر که به شما معرفی می‌کنیم، لوستر مدرن مدل COCO است. این لوستر در رنگ دودی با متریال شیشه تولید شده است و از بهترین لوسترهای وارداتی امسال به شمار می‌رود. در تولید این لوستر از لامپ‌های فوق کم‌مصرف E27 استفاده شده است. از دیگر استعدادهای این لوستر می‌توانیم به قطر 38 سانتی‌متری و ارتفاع 120 سانتی‌متری اشاره کنیم که آن را برای استفاده در محیط‌هایی نظیر آشپزخانه مناسب کرده است. شما از طریق باز کردن این لینک می‌توانید از این محصول دیدن کنید.

لوستر مدل ELGO

لوستر آویز مدرن ELGO از لوسترهای وارداتی مدرن

لوستر آویز مدرن ELGO از لوسترهای وارداتی مدرن

به دنبال بهترین لوستر کریستالی/ استیلی برای آشپزخانه و میز ناهارخوری می‌گردید؟ ELGO بهترین انتخاب برای شماست. این لوستر از ترکیب متریال کریستال و استیل تولید شده است و با ظاهر کشیده‌ای که برای فضاهایی نظیر آشپزخانه فراهم می‌کند، قابلیت تظیم نور نیز دارد. بهره‌مندی از لامپ بسیار کم‌مصرف SMD و طول 80 سانتی‌متری و عرض 30 سانتی‌متری از اصلی‌ترین ویژگی‌های این لوستر منحصربه‌فرد به شمار می‌روند. شما با باز کردن این لینک می‌توانید اطلاعات کامل‌تری از این محصول مشاهده کنید.

لوستر مدل JINO-2R

لوستر آویز مدرن JINO-2R

اگر خیلی به حال و هوای مدرن علاقه دارید و دوست دارید که در چشم مهمانان خود فردی خلاق و جسور در انتخاب عناصر دکوراسیون به چشم بیایید، این لوستر برای شما تولید شده است. دو حلقه نوریِ این لوستر از استیل و شیشه تولید شده‌اند و لامپ‌های هرکدام قابلیت تنظیم نور نیز دارد. در تولید این لوستر نیز از لامپ‌های بسیار کم‌مصرف SMD استفاده شده است که خیال شما را از جهت مصرف برق راحت می‌کند. این لینک شما را وارد صفحه اطلاعات این محصول می‌کند.

خرید لوسترهای وارداتی

یکی از دغدغه‌های همیشگی افرادی که قصد تهیه لوستر و چراغ آویز برای منزل خود دارند، این است که از کجا باید چنین محصولاتی را تهیه کرد؟ آیا فروشگاه مطمئنی در عرصه کشور وجود دارد؟

گروه روشنایی النا با سابقه‌ای درخشان در ارائه جدیدترین و باکیفیت‌ترین لوسترهای خارجی به مصرف‌کنندگان، با افتخار اعلام می‌کند که بهترین محصولات حال حاضر در سرتاسر دنیا را برای شما جمع‌آوری کرده‌ است. ما محصولات خود را به شکل مستقیم از تولیدکننده‌ی خارجی خریداری می‌کنیم و با کوتاه کردن دست واسطه‌ها، کمترین افزایش قیمت غیرمنصفانه را بر روی محصولات خود اعمال کرده‌ایم. در صورتی که همچنان سوال و یا ابهامی درباره چگونگی خرید از النا دارید، می‌توانید با کارشناسان ما به شماره‌ی 02166712475 تماس حاصل فرمایید.

سؤالات متداول

برای خرید بهترین لوستر وارداتی چه محصولاتی رو مدنظر داشته باشم؟

امسال، جدیدترین و محبوب‌ترین لوسترهای به‌فروش‌رسیده شامل لوستر وارداتی مدرن COCO، ELGO و JINO-2R بوده است. شما با خرید هرکدام از این مدل لوسترها می‌توانید نور و وقار را برای فضای زندگی خود به ارمغان بیاورید.

از کجا لوستر وارداتی بخرم؟

گروه روشنایی النا با افتخار اعلام می‌کند که محصولات دستچین شده‌ی ایتالیایی و کره‌ای را با کمترین قیمت و بیشترین ضمانت کیفیت در اختیار شما قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *