چراغ آویز وارداتی, روشنایی, لوستر

بهترین لوستر خارجی در ایران را از کجا بخریم؟

بهترین لوستر خارجی در ایران را از کجا بخریم؟

به دنبال بهترین لوستر خارجی امسال می‌گردید؟ جای درستی آمده‌اید! در این مقاله از گروه روشنایی النا تصمیم گرفته‌ایم به سراغ بررسی بهترین لوستر خارجی امسال برویم و تمام نمونه‌های این حوزه را یک به یک معرفی کرده و سپس بررسی‌شان کنیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

انواع مدل لوستر خارجی

قبل از آغاز فرآیند خرید بهترین لوستر خارجی، خوب است که با بهترین نمونه‌های این حوزه آشنایی کامل داشته باشید. امروزه بهترین لوستر خارجی توسط کشورهایی نظیر ژاپن، آذربایجان، کویت و ترکیه تولید می‌شود. هرکدام از این لوسترها نیز طراحی به‌خصوص خودشان را دارند. برای مثال بهترین لوستر خارجی مدرن برای خانه‌هایی با دکوراسیون مینیمال و لوسترهای سلطنتی برای خانه‌هایی با دکوراسیون سنتی مناسب است. قبل از آغاز خرید، باید بدانید که دقیقاً دکوراسیون خانه از چه نوعی می‌باشد و چه نوع لوستری برای تکمیل آن نیاز دارید.

بهترین لوستر خارجی امسال

متأسفانه و یا خوشبختانه، بهترین لوستر خارجی امسال فقط یک نمونه نیست! در اینجا سه مدل از پرفروش‌ترین لوسترهای خارجی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا بهترین انتخاب‌ها را در اختیار شما قرار داده باشیم:

لوستر مدل LUNA

لوستر آویز مدرن LUNA- بهترین لوستر خارجی

لوستر آویز مدرن LUNA | بهترین لوستر خارجی

چند سالی است که لوسترهای حلقه‌ای توانسته‌اند بیشترین طیف خریداران لوستر را به خود جلب کنند. لوستر مدل LUNA نیز در همین شکل طراحی شده است و با استفاده از متریال پلی کربنات، تبدیل به یکی از بادوام‌ترین لوسترهای بازار شده است. رنگ بدنه‌ی این لوستر سفید است و لامپ SMD آن قابلیت تنظیم نور نیز دارد. قابلیت تنظیم ارتفاع و استعداد نوری 24 وات از دیگر ویژگی‌های این محصول است. قطر 60 سانتی‌متری در کنار ارتفاع 120 سانتی‌متری باعث می‌شود که درک بهتری از ابعاد نهایی این لوستر در فضای آشپزخانه داشته باشید. این لینک شما را به صفحه اطلاعات کامل این محصول می‌رساند.

لوستر مدل GEMMA 1R

امروزه تولیدکنندگان خارجی، توجه بیشتری به تولید لوسترهای مناسب اتاق‌خواب و پذیرایی نشان داده‌اند. لوستر مدل GEMMA 1R بهترین لوستر برای فضاهایی مانند اتاق و یا پذیرایی است. جنس این لوستر پلی کربنات سفید است و ظاهر بالشی آن، باعث ایجاد حس صمیمیت در فضا می‌شود. لامپ‌های فوق کم‌مصرف SMD از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. طول و عرض این محصول 60 سانتی‌متر است و ارتفاع آن 120 سانتی‌متر. شما از طریق باز کردن این لینک می‌توانید وارد صفحه اطلاعات این لوستر شوید.

لوستر مدل NEXI

لوستر آویز مدرن NEXI - بهترین لوستر خارجی

لوستر آویز مدرن NEXI |بهترین لوستر خارجی

هیچ‌چیز مانند یک لوستر زیبا و شیک نمی‌تواند فضای آشپزخانه را دلنشین کند. در اینجا نگاهی داریم به بهترین لوستر خارجی برای آشپزخانه، تحت عنوان NEXI. این لوستر از جنس پلی کربنات اضافه شده و حالتی کشیده دارد که باعث می‌شود استفاده از این محصول برای مکان‌هایی مانند بالای میز ناهارخوری مناسب باشد. لامپ‌های این لوستر نیز از نوع SMD هستند که کم‌ترین مصرف برق برای برای شما به همراه دارد. این لینک شما را وارد صفحه اختصاصی لوستر NEXI می‌کند.

خرید بهترین لوستر خارجی در ایران

اگر به دنبال خرید محصولاتی که در این مقاله ذکر کردیم هستید، بهترین فروشگاه ممکن گروه روشنایی النا است. ما با افتخار اعلام می‌کنیم که محصولات خود را به شکل مستقیم از تولیدکنندگان خارجی دریافت می‌کنیم و هیچ‌گونه افزایش قیمت غیرمنصفانه‌ای را بر روی محصولات خود اعمال نکرده‌ایم. در صورتی که محصولات این مقاله موردعلاقه شما واقع نشده‌اند، می‌توانید از این لینک برای مشاهده تمام لوسترهای النا استفاده کنید.

بهترین برندهای لوستر خارجی در بازار ایران

بهترین لوستر خارجی در ایران

در بازار ایران برندهای معتبری به عنوان لوستر خارجی به فروش میرسند که در زیر 8 برند معتبر لوستر خارجی را معرفی میکنیم:

  1. برند باکارات
  2. برند تام دیکسون
  3. برند مسیرو
  4. برند باچی
  5. برند نمو
  6. برند کوکت
  7. برند پینچ
  8. برند بوکی

سؤالات متداول

بهترین لوسترهای امسال چه مدلی هستن؟

بهترین لوستر خارجی امسال در طرح مدرن تولید شده‌اند. اصلی‌ترین نمونه‌های بهترین لوستر خارجی امسال شامل LUNA، GEMMA 1R و NEXI است. شما برای مشاهده اطلاعات هرکدام از این محصولات و یا خرید آن‌ها، می‌توانید به لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم مراجعه کنید.

از کجا لوستر خارجی بخرم؟

خرید بهترین لوستر خارجی با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت و اصالت، از طریق سایت گروه روشنایی النا برای شما ممکن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *