چراغ آویز وارداتی, روشنایی

تلفیق هنر و نور انتخاب چراغ دیواری شیک وارداتی برای دکوراسیون

تلفیق هنر و نور انتخاب چراغ دیواری شیک وارداتی برای دکوراسیون

چراغ های دیواری از عناصری هستند که علاوه بر نورپردازی، جنبه دکوراتیو دارند. در حال حاضر مدل های مختلفی از چراغ دیواری شیک وارداتی در طرح های متنوع در بازار لوازم روشنایی موجود است. چراغ های دیواری با اهداف مختلفی مانند اهداف کاربردی و اهداف تزیینی روی دیوار نصب می شوند. برای آشنایی بیشتر با کارایی چراغ های دیواری وارداتی در این مطلب از روشنایی النا با ما باشید.

کاربرد چراغ دیواری شیک وارداتی در دکوراسیون داخلی

چراغ های دیواری در حقیقت مکملی برای نورپردازی لوسترها هستند و در کنار سیستم روشنایی اصلی استفاده می شوند. این چراغ ها نه تنها برای روشن کردن محیط داخلی خانه، بلکه برای روشن کردن بالکن و حیاط هم کاربرد دارند. چراغ های دیواری شیک وارداتی، با روشن کردن نقطه خاص، مثلاً بالای تابلوهای نقاشی، موجب شکوه و جلوه بیشتر تابلو می شوند. این عنصر دکوراتیو نورپردازی، با دادن ظاهری ظریف به دیوارها، آن بخش از دیوار را با زاویه نور متفاوتی روشن و نورانی می کنند. این چراغ های جذاب تنها برای روشن کردن یک نقطه استفاده نمی شوند. بلکه با وجود آنها اکسسوری ها و بافت ها و رنگ ها در آثار هنری بیشتر دیده می شوند.

چند مدل چراغ دیواری شیک وارداتی

چند مدل چراغ دیواری شیک وارداتی

آشنایی با انواع چراغ دیواری

انواع چراغ دیواری شیک وارداتی با توجه به نوع کاربرد، ابعاد و سبک ظاهری در مدل های مختلفی موجود هستند. در ادامه چند مدل از این چراغ های دیواری را معرفی می کنیم.

  • چراغ دیواری مدرن: چراغ های دیواری مدرن با طراحی خاص و جدید خود، نشان دهنده سادگی و در عین حال شیک بودن محیط هستند. اگر خطوط و طرح های ساده و بدون تزیین را ترجیح می دهید، چراغ های مدرن بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه شما هستند. این چراغ دیواری شیک وارداتی برای خان های مدرن و مینیمال که طرفدار سادگی هستند، مناسب است.
  • چراغ دیواری کلاسیک: چراغ های دیواری شیک وارداتی با سبک کلاسیک، بیشتر از متریالی مانند برنز و کریستال تولید می شوند. این چراغ های دیواری به راحتی با لوسترهای کلاسیک هم شکل خود هماهنگ می شوند. این چراغ ها ممکن است به صورت تک شاخه یا چند شاخه تولید شوند.
  • چراغ دیواری نقطه ای: این چراغ که به چراغ اسپات هم معروف است، نور را به طور نقطه ای و در فضای محدود پخش می کند. نور تابیده شده از این چراغ خیلی قوی است و در مکان هایی مانند آشچزخانه یا حیاط خلوت کاربرد زیادی دارد.
  • چراغ دیواری لاینر: این مدل از چراغ دیواری شیک وارداتی، از شیک ترین و جدیدترین چراغ های دیواری برای محیط بیرون است. در این چراغ ها از لامپ های خطی ال ای دی استفاده شده است و روشنایی خیره کننده ای ایجاد می کند.

چند مدل چراغ دیواری شیک وارداتی

زاویه تابش نور چراغ های دیوارکوب و تنظیمات نورپردازی 

چهارسو: چراغ‌های دیواری چهارسویه نور را به چهار طرف منتشر می‌کنند. این نوع چراغ‌ها در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که نیازی به دکوراسیون اطراف آن‌ها نیست، زیرا خود چراغ می‌تواند به تنهایی زیبایی منحصر به فردی به محیط ببخشد.

نوربالا: استفاده از این نوع چراغ‌ها باعث می‌شود تا محیط به طرفین گسترده‌تر دیده شود. این چراغ‌ها معمولاً در فضاهای کوچک مانند اتاق‌های خواب، حمام و راهروهای باریک استفاده می‌شوند تا حس فضای بزرگتری به بیننده القا کنند. همچنین زمانی که نیاز به نور متمرکز برای روشن کردن یک عنصر دکوراتیو یا نقاشی وجود دارد، از این چراغ‌ها استفاده می‌شود.

نورپایین: این نوع چراغ‌ها با زاویه تابش متمرکز به سمت پایین، مناسب برای نمایش یک محصول، مجسمه یا اثر هنری هستند. در اتاق‌های بزرگ، استفاده از این چراغ‌ها می‌تواند به ایجاد محیطی زیبا و ایده‌آل کمک کند.

نوربالا و پایین: زاویه تابش این چراغ‌ها به سمت بالا و پایین است و معمولاً برای نورپردازی دیوارهایی با طراحی ساده‌تر و هدف اصلی جلب توجه به دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود.

چراغ دیواری برای فضای بیرون

چراغ دیواری برای فضای بیرون

جمع بندی

همان طور که اشاره شد، چراغ دیواری شیک وارداتی به عنوان سیستم نورپردازی اصلی استفاده نمی شود و در حقیقت به عنوان روشنایی کمکی کاربرد دارد. این چراغ ها برای محیط هایی که نور لوسترها کافی نیست، کاربرد زیادی دارند موجب می شوند تا نور بیشتری داشته باشید. چراغ های دیواری می توانند به بهترین شکل محیط را روشن کنند و فضای دل انگیری به وجود آورند.

فروشگاه روشنایی النا، انواع چراغ های دیواری واردتی شیک و جذاب را در مدل ها و سبک های مختلف به فروش میرساند. برای خرید انواع چراغ دیواری و ثبت سفارش به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *