روشنایی, لوستر

آشنایی با 6 مدل چراغ آویز مدرن وارداتی | با عکس

آشنایی با 6 مدل چراغ آویز مدرن وارداتی

انواع چراغ آویز مدرن وارداتی، راز افزایش گیرایی و زیبایی محیطِ زندگی و یا کسب‌وکار هستند. از مدل‌های بشقابی تا توپی و شعله‌ای، چراغ آویزها زندگی شما را دلنشین می‌کنند. چراغ آویز مدرن وارداتی انتخاب افرادی‌ست که به راحتی و آسودگی در محیط زندگی‌شان اهمیت می‌دهند و سعی دارند عناصر زندگی مدرن را وارد سبک زندگی‌شان کنند. در این مقاله از النامگ، به سراغ معرفی کامل چراغ آویزهای مدرن وارداتی و انواع آن رفته‌ایم. با ما همراه باشید.

چراغ آویز و دکوراسیون

چراغ آویز مدرن وارداتی

چراغ آویزهای مدرن چند سالی‌ست که به دل دکوراسیون داخلی خانه‌ها و فضاهای کسب‌و‌کار راه پیدا کرده‌اند و نقشی مؤثر در بهبود فضا ایفا کرده‌اند. اولین بار یونانیان باستان از چراغ آویزها استفاده می‌کردند و در حدود صد سال قبل، اولین چراغ آویزهای صنعتی که برای محیط‌های کارخانه‌ای به کار می‌رفتند پدیدار شدند. چند سال بعد نیز چراغ آویزهای مدرن پا به عرصه گذاشتند و امروزه به شکلی گسترده در دکوراسیون کردن فضاهای داخلی کاربرد دارند.

امروزه در ادبیاتِ دکوراسیونِ مدرن، از چراغ آویزها به عنوان یک عنصر انرژی‌بخش یاد می‌شود، چراکه نوری آفتابی از خود ساطع می‌کنند و موجب ایجاد سکون و آرامش در فضا می‌شوند. در نتیجه خرید چراغ آویز مدرن وارداتی تبدیل به یک الزام در میان صاحبان خانه‌های مدرن شدن‌است. چراغ آویزها مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام برای محیطِ خودش کاربرد دارد.

انواع چراغ آویز مدرن

امروزه چراغ آویزها از تنوعی گسترده در بازار بهره‌مندند که دست شما را برای خرید، بسیار بیشتر از قبل باز می‌کنند. در اینجا به معرفی شناخته‌شده‌ترین مدل‌های چراغ آویز مدرن وارداتی می‌پردازیم:

1- چراغ آویز مدرن وارداتی مدل بشقابی

چراغ آویز مدرن وارداتی مدل بشقابی

چراغ آویز مدرن وارداتی در مدل‌های بشقابی، عموماً برای فضاهایی مانند آشپزخانه و یا اتاق کار به کار می‌آیند که دیوارهایی نزدیک به هم و سقفی بلند دارند. مدل‌های بشقابی از نوردهی قدرتمند بهره‌مندند و با طراحی ساده‌شان، تمایل به بهره‌وری بیشتر را به روحیه‌ی شما هدیه می‌دهند.

2- چراغ آویز مدرن مدل شعله‌ای

چراغ آویز مدرن مدل شعله‌ای
چراغ‌های آویز مدرن شعله‌ای با طراحی زیبا و منحصر به فرد، به عنوان یک افزونه بارز در دکوراسیون داخلی محبوبیت یافته‌اند. این چراغ‌ها با ارتباط هنر و فناوری به خوبی متناسب با سلیقه‌ها و استایل‌های مختلف داخلی می‌پیوندند. شکل ظاهری آنها از جذابیت شعله‌ها الهام گرفته شده است که به تنهایی نه تنها نورپردازی موثری دارد بلکه به دکور منحصر به فرد و دلنشینی نیز افزوده است.

این چراغ‌ها از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند، از جمله آلومینیوم، شیشه، و یا مواد هنری نوین که تضمین‌کننده طول عمر و استحکام محصول می‌باشند. با توجه به پیشرفت فناوری LED، این چراغ‌ها معمولاً با نور دمای قابل تنظیم و مصرف انرژی کم عرضه می‌شوند. این ویژگی‌ها علاوه بر زیبایی، به افزایش کارایی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز کمک می‌کنند. به طور کلی، چراغ‌آویزهای مدرن شعله‌ای نه تنها برای روشنایی محیط، بلکه به عنوان یک اثر هنری در داخل خانه می‌پردازند و تجربه‌ای دیداری منحصر به فرد را ارائه می‌دهند.

در مدل‌های شعله‌ای، لامپ مانند شمعِ درون جاشمعی می‌درخشد و آمیخته‌ای از مدرنیزاسیون و آرامشِ سنتی را به شما هدیه می‌دهد. این مدل‌ها با الهام از لوسترهای شمعیِ قرون وسطی تولید شده‌اند و عموماً با جنس آلومینیوم و فلز به بازار عرضه می‌شوند و با طراحی در تعداد سه‌تایی، چهارتایی و شش‌تایی، فضای شما را دلنشین می‌کنند. وجود این چراغ آویزها در محیط، شما را فردی پیشرو در زندگی و جسور در انتخاب نشان خواهد داد.

3- چراغ آویز مدرن وارداتی مدل صنعتی

چراغ آویز مدرن وارداتی مدل صنعتی

مدل‌های صنعتی به چراغ آویزهایی اشاره دارد که با الهام از کاربرد قدیمی چراغ آویزها، با شکل‌هایی تولید می‌شود که بیننده را یادِ پارک‌ها و رستوران‌های انگلیسی و فرانسوی می‌اندازد. مدل‌های صنعتی عموماً از فلز تولید می‌شوند و در ترکیب با طرح‌هایی نظیر گنبدی و شعله‌ای، نورهای زرد و طلایی را به محیط می‌تابند و امروزه در دکوراسیون کافه‌ها و رستوران‌ها کاربرد بسیاری دارند.

 

4- چراغ آویز مدرن وارداتی مدل انتزاعی

چراغ آویز مدرن وارداتی مدل انتزاعی

مدل‌های انتزاعی عموماً در کارگاه‌های نقاشی و استودیوهای عکاسی دیده می‌شوند. این نوع از مدل چراغ آویز مدرن وارداتی طرح‌هایی عجیب و تماشایی دارند و عموماً از جنس‌های سبک مثل چوب و آلومینیوم ساخته می‌شوند. مدل‌های انتزاعی عنصر خلاقانه‌ی دکوراسیون مدرنِ داخلی به شمار می‌روند و در پرورش و بیداری خلاقیت نقش مثبتی ایفا می‌کنند. مدل‌های انتزاعی در کنار ترکیب با مدل‌های دیگر نظیر توپی و شعله‌ای، از پیشروترین طرح‌های لوستر نیز الهام می‌گیرد و خیره‌کننده‌ترین مدل‌های چراغ آویز هنری را خلق می‌کند که به طور گسترده در کلاس‌های هنری، اتاق‌های کار، کارگاه‌های تولید و حتی خانه‌های یک خوابه به کار می‌روند.

5- چراغ آویز مدرن مدل گنبدی

چراغ آویز مدرن گنبدی

چراغ آویز مدرن وارداتی در مدل‌های گنبدی، برای آشپزخانه‌ها و حتی حیاطِ خانه‌ها کاربرد دارند و در تقابل با معماری رومی و مدرن بسیار تماشایی می‌شوند. مدل‌های گنبدی در طرح‌های تیره تولید می‌شوند و بر قابلیت نوردهی آن‌ها بسیار تمرکز می‌شود تا بیشترین روشنایی ممکن را برای شما تأمین کند، در نتیجه خوب است که هنگام خرید چراغ آویز گنبدی، به کم‌مصرف بودن لامپِ آن توجه لازم را داشته باشید.

6- چراغ آویز مدرن وارداتی مدل خطی

چراغ آویز مدرن وارداتی مدل خطی

چراغ آویزهای خطی به چراغ آویزهای مدرن وارداتی‌ای گفته می‌شود که چراغ‌هایش در قالب‌های چندتایی و خطی به بازار عرضه می‌شوند. این مدل‌ها بیشترین کاربرد را در میان مدل‌های چراغ آویز مدرن وارداتی دارند. از مدل‌های خطی می‌توانید بالای اوپن‌های آشپزخانه، پیشخوان‌های کافه‌ها، میزهای دورهمی و حتی میز لابی هتل استفاده کنید. چراغ‌های آویز خطی، مظهر مدرنیزاسیون در حوزه ملزومات روشنایی – به‌خصوص چراغ‌های آویز – هستند.

اصول خریداری چراغ آویز

هنگام خریداری چراغ آویز مدرن وارداتی باید به چند اصل اساسی توجه داشته باشید. ابتدا باید از تطابق معماری آگاه باشید، یعنی مطلع باشید که آیا چراغ آویز مدرنی که قصد خریداری‌اش را دارید با معماری فضا همخوانی دارد یا خیر. در صورتی که معماری فضای شما تماماً مدرن است و از رنگ‌های سفید و سیاه پشتیبانی می‌کند، به سمت خرید چراغ آویزهای شعله‌ای و صنعتی بروید. اگر معماری فضای شما مینیمال است به سراغ استفاده از مدل‌های بشقابی و انتزاعی بروید و اگر معماری رومی دارید، اول از همه خرید چراغ آویز گنبدی را در نظر داشته باشید.

توجه به جنس و برند چراغ آویز نیز می‌تواند برای انتخاب بهتر کمک‌کننده باشد، برای مثال به طور کلی بهتر است به سراغ خرید چراغ آویزهایی بروید که از آلومینیوم تولید شده‌اند و از چراغ‌های کم‌مصرف نظیر SMD استفاده می‌کنند. همچنین خوب است هنگام خرید چراغ آویز مدرن وارداتی، از فروشنده بخواهید که به شما بگوید چراغ آویز موردنظرتان برای اتاق‌هایی با چه اندازه مناسب است. ما در گروه روشنایی النا، تمام این اطلاعات حیاتی را در ردیف اطلاعات چراغ آویزی که انتخاب کرده‌اید در اختیار شما قرار داده‌ایم.

خرید چراغ آویز مدرن وارداتی

همان‌طور که گفتیم، امروزه چراغ آویزها یکی از اصول دکور فضاهایی به شمار می‌روند که قرار است حال‌و‌هوایی مدرن و گاهاً مینیمال از خود نشان بدهند. به همین جهت بهترین تصمیم این است که به سراغ فروشگاهی بروید که علاوه بر تأمین و عرضه انواع چراغ‌ آویز مدرن وارداتی، قیمت‌هایی منصفانه دارند و اصالت محصولات وارداتی خود را تضمین می‌کنند. ما در گروه روشنایی النا، به شما اطمینان می‌دهیم که باکیفیت‌ترین محصولات را از سرتاسر دنیا برای شما تأمین کرده‌ایم و با بهترین خدمات ممکن در اختیار شما قرارشان می‌دهیم، به‌خصوص زمانی که پای چراغ آویز مدرن وارداتی در میان است!

در صورت هرگونه ابهام و یا سوال درباره‌ی محصولات و خریداری آن‌ها، می‌توانید از مشاوره 24 ساعته‌ و رایگانِ ما به شماره 02166712475 استفاده کنید تا بهترین و دقیق‌ترین خریدِ ممکن را برای خود رقم بزنید.

سوالات متداول

چطوری چراغ آویز بخرم؟

خرید چراغ آویز به ساده‌ترین شکل ممکن از سایت روشنایی النا ممکن خواهد بود. فراموش نکنید قبل از خرید چراغ آویز، از تنوع تمام مدل‌های آن مطلع باشید و اصول خرید چراغ آویز را بررسی کرده باشید.

چند نوع چراغ آویز داریم؟

از انواع مدل چراغ آویزهای مدرن وارداتی می‌توانیم به گنبدی، بشقابی، انتزاعی، شعله‌ای، صنعتی و خطی بپردازیم که هر کدام برای فضای به‌خصوص خودشان کاربرد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *