روشنایی, لوستر

آشنایی با انواع لوستر وارداتی چینی

آشنایی با انواع لوستر وارداتی چینی

جهت استعلام قیمت و خرید لوستر وارداتی چینی به فروشگاه النا مراجعه کنید. این مجموعه اقدام به ارائه انواع لوستر وارداتی مدرن در طرح های متنوع کرده است.

با توجه به اینکه سبک داخلی خانه ها رو به سادگی می رود. خیلی از افراد به دنبال انتخاب لوسترهای مدرن، مینیمال با طرح های ساده هستند. همچنین آنها تمایل دارند لوسترهایی را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند. در این میان لوستر وارداتی چینی یکی از گزینه های محبوب برای شماست. این نورپردازها در انواع و اقسام طرح ها روانه بازار ایران شده اند. شما میتوانید لوستر وارداتی مدرن را با قیمت ایده آل خریداری کنید. تنها کافی است که با انواع آنها آشنا شوید. امروز در مجله روشنایی النامگ در خدمت شما هستیم تا با نگاهی جامع به انواع لوسترهای چینی به شما در داشتن تجربه خریدی بهتر، کمک کنیم.

لوستر وارداتی چینی

لوستر آویز مدرن ANGELICA

انواع لوستر وارداتی از چین را بشناسیم

لوسترهای چینی همانند سایر لوسترها در شکل های متنوع ساخته میشوند. همچنین در فرایند ساخت آنها از جنس هایی مانند شیشه، فلز، چوب، کریستال و … استفاده می شود. به طوری کلی این لوسترها در دو سبک کلاسیک و مدرن ساخته می شوند. با این حال در ادامه سعی کردیم تا به پرطرفدارترین انواع لوستروارداتی چینی اشاره کنیم.

لوسترهای آنتیک چینی

این نمونه از نورپردازها از طرح ها و سبک های قدیمی الهام گرفته اند. آنها از مواد مرغوبی مانند برنز، برنج و همچنین فلزات قدیمی ساخته می شوند. در روی شاخه های لوسترهای آنتیک میتوانید انواع نقش ها و طرح های مینیاتوری زمان چین باستان را ببینید. با انتخاب این نمونه از لوسترها با جرات میتوان گفت که قطعه هنری و ارزشمند را در فضای داخلی اضافه می کنید.

لوسترهای کریستال مدرن

لوستر وارداتی چینی

لوستر آویز مدرن CRISTA

این لوستر وارداتی چینی، با هر نوع دکوراسیونی سازگار است و زیبایی خارق العاده اش را به آسانی میتواند هم برای فضای داخلی با سبک کلاسیک و هم مدرن منتقل سازد. این نورپردازها از کریستال های براق ساخته می شوند. در بدنه آنها میتوان شیشه، فلزات ضد زنگ و کریستال هایی با کیفیت را به وضوع مشاهده کرد . همچنین لوسترهای کریستالی دارای طرح های هندسی ساده ای هستند که معمولا به صورت آویزان در انواع  فضاهای داخلی مانند پذیرایی و نشیمن نصب می شوند.

لوسترهای رومانتیک یا عاشقانه چینی

استفاده از نورپردازهای رومانتیک برای اتاق خواب یا راهروها پیشنهاد می شود. در صورتی که میزان روشنایی طبیعی خانه شما کم است، میتوانید با استفاده از لوسترهای رومانتیک چینی زیبایی را به معنای واقعی به دکوراسیون داخلی اضافه کنید. این روسترها در طرح هایی مانند قلب، گل و سایر المان های زینتی وارد بازار ایران می شوند. آنها از مواد مرغوب و فلزات بادوام ساخته می شوند.

لوستر LED چینی

لوستر وارداتی چینی از نوع   LEDبرای خانه هایی با سبک مدرنیته بهترین گزینه است. این لوسترها در طراحی ساده و زیبایی ساخته میشوند. همچنین میزان روشنایی که از خودشان ساطع میکنن بالاست. با توجه به ابعادی که دارند به خوبی میتوانند فضاهای بزرگ را روشن سازند. این لوسترها با طراحی منحصر به فرد و امکانات پیشرفته ای که دارند به خانه شما در داشتن دکوراسیون جذاب کمک می کنند. با خرید انواع لوستر ال ای دی چینی به صورت سقفی یا آویز به خوبی میتوانید محیط خانه را روشن و در عین حال زیبا سازید.

لوستر وارداتی چینی مدرن

لوستر وارداتی مدرن

خرید و قیمت لوستر چینی جدید از النا

حال که با پرطرفدارترین انواع لوستر وارداتی چینی آشنا شدیم. خیلی از افراد تصمیم به خرید این نوع از لوستر وارداتی مدرن گرفته اند. پیشنهاد می دهیم که قبل از انتخاب به متناسب بودن ابعاد لوستر با اندازه فضای داخلی توجه کنید. همچنین میزان روشنایی که فضای خانه شما احتیاج دارد را هم در نظر بگیرید. البته عوامل دیگری نیز مانند مرغوب بودن جنس ساخت لوستر، طرح، میزان امکانات موجود در لوستر و … مهم هستند که حتما باید در زمان خرید به آنها توجه کنید.

فروشگاه روشنایی النا با ارائه انواع لوستر وارداتی چینی گام مهمی را در راستای رفع نیازهای مشتریان برداشته است. این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان و تخصصی به شما در خریدی آسان و مقرون به صرفه کمک می کند. تنها کافی است که به صفحه محصول این فروشگاه نگاهی بیندازید و با بررسی مشخصات آنها خرید خود را نهایی سازید. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان النا در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *