ایده دکوراسیون, دکوراسیون, روشنایی, لوستر

خرید شیک ترین انواع لوستر مدرن و جدید وارداتی

خرید شیک ترین انواع لوستر مدرن و جدید وارداتی

انتخاب لوستر مدرن و جدید وارداتی برای بخش های مختلف فضای داخلی مانند آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب بسیار هیجان انگیز است. زمانی که به دنیای لوسترها قدم می گذاریم، با انبوهی از محصولات رنگارنگ که هرکدام از آنها داستانی منحصر به فرد دارند، مواجه می شویم. در این میان انواع لوستر وارداتی که از کشورهای مختلفی مانند چین، اتریش، ترکیه و … وارد بازار ایران شده اند هم به خوبی توانسته اند نظرات مثبت خیلی از خریداران را به خودشان جلب کنند.

در صورتی که شما نیز مشتاق خرید انواع لوستر مدرن و جدید وارداتی هستید، با مجله روشنایی النا همراه باشید. ما می خواهیم نگاهی به انواع این لوسترها بیندازیم و درباره نکات مهم در زمان خرید آنها هم صحبت کنیم. برای داشتن تجربه ای بی نظیر و انتخابی مطمئن تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

لوستر مدرن و جدید وارداتی

معرفی برندهای محبوب لوستر وارداتی در سطح دنیا

برخی از برندهای معروف لوسترهای وارداتی عبارتند از:

  • باکارات (Baccarat):این برند فرانسوی به خاطر لوسترهای کریستالی لوکس و مجللش مشهور است. لوسترهای باکارات را میتوانید برای سالن های پذیرایی با ابعاد بزرگ به کار ببرید.
  • سواروفسکی (Swarovski):این برند اتریشی نیز به خاطر لوسترهای کریستالی باکیفیتش شناخته شده است. لوسترهای کریستالی سواروفسکی از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده اند.
  • گاندولینی (Gondolini):این برند ایتالیایی لوسترهای کلاسیک و مدرنی را در طیف‌های مختلف قیمتی ارائه می‌دهد.
  • لوکس (Lux): لوکس برند آلمانی است که لوسترهای مدرن و معاصر با طراحی منحصر به فرد و عملکرد فوق العاده به کشورهای مختلف صادر میکند.
  • برند Meir: این برند به خاطر لوسترهای کریستالی و شیشه‌ای باکیفیتی که دارد به خوبی نظرات مثبت کاربران را به خود جلب کرده است. قیمت محصولات برند میر نسبت به سایر برندها مقرون به صرفه تر است.

علاوه بر برندهای ذکر شده، برندهای لوستر وارداتی دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آنها انتخاب کنید.

انواع لوسترهای مدرن و جدید وارداتی  در 2024

در اینجا برخی از ترندها و سبک‌های محبوب لوسترهای وارداتی در سال 2024 آورده شده است:

لوسترهایی با ابعاد بزرگ و چند لایه

لوستر مدرن و جدید وارداتی

لوسترهای بزرگ در حال حاضر بسیار محبوب هستند و راهی عالی برای ایجاد نورپردازی خارق العاده در هر فضایی هستند. آنها به خصوص برای سالن‌های پذیرایی و اتاق‌های غذاخوری با سقف‌های بلند مناسب هستند و آنها به صورت لایه ها یا طبقات متعدد ساخته می شوند که از این طریق میتوانند به افزایش شکوه و ایجاد فضایی مجلل در فضای داخلی کمک کنند.

لوسترهای هندسی

لوستر مدرن و جدید وارداتی هندسی

لوسترهای هندسی با اشکال جالبی که دارند، انتخابی محبوب برای خانه های مدرن هستند. انواع لوستر هندسی وارداتی چینی یکی از محبوب ترین محصولات در سال 2024 هستند. این لوسترها در طیف گسترده ای از مواد، از جمله کریستال، فلز و چوب موجود هستند.

لوستر کریستالی هندسی، یک محصول زیبا از کریستال های ظریف ساخته شده است که در یک شکل هندسی قرار گرفته اند. این لوسترها برای سالن پذیرایی یا اتاق غذاخوری مدرن انتخابی مطمئن هستند. تنوع لوسترهای هندسی وارداتی چینی بسیار بالاست، مطمئناً می توانید لوستری را پیدا کنید که کاملاً با نیازها و سبک شما مطابقت داشته باشد.

لوسترهای مینیمالیستی از محبوبترین انواع لوستر مدرن و جدید وارداتی

لوستر مینیمال خارجی و وارداتی مدرن

لوسترهای مدرن وارداتی مینیمالیستی با طراحی ساده و شیک خود، راهی عالی برای افزودن حس ظرافت به هر فضایی هستند. آنها اغلب از مواد ساده مانند فلز، شیشه یا چوب ساخته می شوند و دارای طرح های ساده یا هندسی هستند. لوستر توپ فلزی از نمونه بارز لوسترهای ورداتی میباشد که از فلز با روکش کروم ساخته شده است، طرح آن ساده و به شکل توپ میباشد. این محصول انتخابی عالی برای آشپزخانه یا اتاق نشیمن مدرن است.

لوسترهای بوهمیان

لوستر وارداتی بوهمیان

لوسترهای بوهمیان از جمله لوستر مدرن و جدید وارداتی است که با مهره ها، منگوله ها و سایر مواد طبیعی که دارد، راه حلی عالی برای نورپردازی فضای داخلی است. آنها به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارند، نظر بسیاری از افراد خوش سلیقه و هنرمند را به خودشان جلب می کنند.

قیمت و خرید انواع لوستر جدید وارداتی از مجموعه روشنایی النا

قیمت لوستر مدرن و جدید وارداتی به موارد متعددی از جمله جنس لوستر، ابعاد، سبک، طرح و برند تولید کننده بستگی دارد. قبل از خرید با در نظر گرفتن بودجه خود سراغ محصولی بروید که متناسب با دکوراسیون منزل شماست و همچنین از کیفیت بالایی هم برخوردار است.  شما میتوانید با انتخاب لوسترهای وارداتی باکیفیت از مجموعه روشنایی النا، از زیبایی و نورپردازی منحصر به فرد آنها در فضای خانه لذت ببرید.

شما میتوانید در بخش پایین این صفحه نظرات، سوالات و انتقادات خود را پیرامون مقاله ارائه شده کامنت کنید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *